A munka ma már generációs kérdés?

GYEREVISSZA

A világ egyik vezető munkaerő-közvetítő és kölcsönző cégének számító Kelly Services által készített felmérés tanúsága szerint bár az "Y" generáció képviselői egyre nagyobb arányban használják ki az úgynevezett azonnali üzenetküldés (instant messaging, IM) nyújtotta lehetőségeket, valamennyi korosztályra jellemző, hogy túlnyomó többségük a személyes kommunikációt részesíti előnyben. Ami a prémiumok és egyéb jutalmak kérdését illeti, az idősebb dolgozók nagy része inkább a pénzbeli elismerést választja, míg az "Y" generáció számos képviselője számára vonzóbb az olyan, nem pénzbeli kompenzáció, mint például az extra szabadnapok vagy a képzési lehetőségek. Önnek milyen munkaválasztási szokásai vannak? Melyik generációt képviseli? Vannak egyáltalán munkaválasztási szokásai? Jöjjön el következő fórumunkra, melyet a Gyerevissza Program keretén belül a „A vállalati felelősségvállalás emberi oldala” fórum sorozat ötödik alkalma.

Generációk munkaválasztási szokásai - és munkáltatói elvárások

Időpontja: 2013. október 17-én 9.00-11.00

Helyszín: Benczúr Ház, Barna Szalon, 1065 Budapest Benczúr 27.

Előadó: Nagy Andrea, HR-szakértő és a JAM főszerkesztője

 

Nagy Andrea - Először gazdasági informatikusként végezte tanulmányait, majd HR Menedzser szakon szerzett diplomát a Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán. Később a HR területet feldolgozó mesterképzését végezte el, Emberi Erőforrás Tanácsadó szakon. Hat éven keresztül a telekommunikációs szektorban, a PanTel-Hungarotel cégcsoport kötelékében látta el feladatait. Ezután csoportvezetői feladatait elhagyva 4 évet töltött a bankszektorben. Az OTP Bank Humánerőforrás Gazdálkodási Igazgatóságán, toborzás-kiválasztási specialistaként és projekt vezetőként, az életpálya-gondozás és a szervezeti változások teljes folyamatát menedzselte munkatársi, szakértői és vezetői szinteken. Munkájának másik fontos része a HR informatikai rendszereihez kapcsolódott. Projektvezetői feladatai az előkészítéstől a megvalósításon át, a belső képzésig terjedtek. A bankszektorban töltött időszak második két esztendejét a Commerzbankban töltötte, HR vezetőként, ami izgalmas stratégiai és felelősségteljes operatív feladatokkal járt. A pénzintézetben a toborzás-kiválasztás, a gyakornoki program működtetése, a juttatási rendszer működtetése és a képzési rendszer kialakítása mellett fontos feladata volt még a CSR, és a HR kommunikáció. Andrea 2010. őszén tért vissza ismét a telekommunikációs szektorba és csatlakozott a Vodafone Magyarország csapatához, a HR Sevices vezetőként.  2012 nyarán döntött úgy, hogy vállalati feladatait lezárva a jövőben kizárólag főszerkesztői és tanácsadói feladataira koncentrál. Jelenleg a Jam egyik "befőzőmestere". Andrea egyik kedvenc témája a generációk közötti különbségek.

Az előadást interaktív vita folytatja a résztvevőkkel. A fórumot vezeti: Potápi Rita, SEED Alapítvány

A fórumokon előzetes regisztrációt követően térítésmentesen lehet részt venni. Jelentkezés: gyerevissza@seed.hu emailcímen.