Vállalkozónői tréningek 2010 ősz

DOBBANTÓ logo

12 napos vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning nőknek Budapesten és Békéscsabán

A "Dobbantó, Budapest Bank - pénzügyekről nőknek" program keretében újabb 12 napos tréningeket kínálunk vállalkozó vagy vállalkozást tervező nőknek. Ezúttal már nemcsak a fővárosban, hanem Békéscsabán is elérhető lesz ez a népszerű képzésünk. A budapesti program szeptember 16-án, a békéscsabai november 4-én indul. Mindkét helyszínen hat héten keresztül, minden héten csütörtökön és pénteken várjuk a résztvevőket. Időbeosztással kapcsolatos részleteket lásd lent.)

Jelentkezés

Kérjük töltse, ki és küldje vissza a jelentkezési lapot!

A visszaküldéssel kapcsolatos részletek a jelentkezési lapon olvashaton, ha egy mód van rá, akkor kérjük, hogy e-mail-ben juttassák el hozzánk regisztrációjukat.

Jelentkezési határidő

A budapesti képzés esetében: 2010. szeptember 2.
A békéscsabai képzés esetében: 2010. október 18..

A nagy érdeklődésre való tekintettel a kiválasztásnál nemcsak az érkezési sorrendet vesszük figyelembe, hanem azt is, hogy a jelentkező mennyire elkötelezett a vállalkozás, illetve a képzés mellett. Utóbbi alatt azt értjük, hogy vállalja, legfeljebb egy napot hiányzik, azt is csak indokolt esetben. Kérjük, hogy ezekhez a döntést megkönnyítő - és a csoportba való bekerülés esélyét növelő - információkat feltétlenül tüntesse fel a jelentkezési lapon.

Jelentkezés díja

A képzés költségeihez jelképes hozzájárulást kérünk, amely Budapesten 20 000 Ft, Békéscsabán 15 000 Ft. (A képzés piaci ára kb. 300 000 Ft.) A jelentkezés befogadása után - amelyről e-mailes értesítést küldünk - az önrészt a 12001008-00106656-00100007 számú bankszámlánkra kérjük átutalni, a számlát az első képzési napon adjuk át. A jelentkezés az összeg átutalásával válik véglegessé. Kérjük, amennyiben a számla tulajdonosából nem derül ki, hogy ki a résztvevő, úgy a nevet adják meg a közlemény rovatban. Számlát csak annak a nevére tudunk kiállítani, akiknek a bankszámlaszámáról az utalás történt. Az átutalt önköltséget lemondás esetén nem tudjuk visszafizetni.

Mindenkit várunk, aki:

  • régóta dédelget egy jó ötletet, és szeretné azt megvalósítani, vagy
  • ahhoz, hogy meglévő tudását értékesítse, önfoglalkoztató szeretne lenni, vagy
  • nem elégedett vállalkozása üzletmenetével, és szeretne újragondolni néhány dolgot, vagy
  • szeretné segíteni a családi vállalkozást, vagy
  • nem talál munkahelyet, és el tudja képzelni, hogy akár vállalkozóként, akár mikrovállalkozás alkalmazottjaként dolgozzon.

Számtalan kutatás és saját húszéves tapasztalatunk is bizonyítja, hogy meghatványozódik a siker esélye, ha üzleti ismeretek birtokában, tervszerűen, tudatosan, kapcsolatrendszerét hatékonyan igénybe véve indítja és működteti vállalkozását.

Ehhez ad nagyon komoly segítséget 12 (6x2) napos képzésünk, amelynek során nagyon sokat tanulhat trénereinktől és csoporttársaitól, személyre szóló figyelmet és problémái testreszabott megoldásához is segítséget kap. A képzés végére elkészítheti saját üzleti tervét, amely amellett, hogy nagyon jelentős mértékben növeli az indítandó vagy átszervezendő, fejlesztendő vállalkozás sikerét, alkalmas arra is, hogy hitelkérelemhez vagy az önfoglalkoztatóvá válást segítő kamatmentes tőkejuttatás eléréséhez benyújtsa.

Idézetek korábbi hasonló képzéseink értékelőlapjairól (a „Mi tetszett?” kérdésre adott válaszok):

  • „Támogatás, segítség, pozitív hozzáállás.”
  • „Előadók szakmai tudása, kitűnő előadásmód, elméleti és gyakorlati feladatok egyensúlya.”
  • „Sok feladat, életből vett példák.”
  • „Ahogy a bátortalant is bátorítják.”
  •  „A vidám hangulat, az ösztönző feladatok, a biztonságos légkör, a vezető stílusa, személyisége.”
  • „Csapatmunkára ösztönzés, saját magamra és vállalkozásomra fordíthattam időt, jó kapcsolatok alakulása.”
  • „Elmélet hasznosítása a gyakorlatban.”
  • „Komoly felkészültség, alapos szaktudásra épülő előadások, melyeknek gyakorlati hasznát vehetjük.”
  • „Jó példák, játékos feladatmegoldások, jó hangulat.”
  • „Körültekintő, részletes, saját tapasztalatokon alapuló magyarázatot kaptunk a vállalkozások bevétel-költség, járulékok, adózás menetével kapcsolatban. Reális, korrekt, figyelemfelkeltő tájékoztatás.”
  • „Mindent köszönök, főként a kedves, elfogadó légkört, a rengeteg segítséget, a motivációt.”
  • „Kipróbálhatjuk magunkat, tanulhatunk egymástól.”
  •  „Sok-sok infó, hasznosan tömörítve, zanzásítva, ismétlési lehetőség más-más szempontok alapján, személyes, hiteles példák, meleg, elfogadó légkör.”

A KÉPZÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

Időpontok és a képzések tartalma:

A képzések a csütörtöki napokon 9-től 17 óráig, a pénteki napokon 9-től 16 óráig tartanak.

Trénerek: Horváth Anna, Husztiné Hajdú Erika és Laczkó Zsuzsa.

Téma Budapesti
időpont
Békéscsabai
időpont
Ismerkedés, csapatépítés, kommunikációs, problémamegoldó és együttműködési készségek fejlesztése. 2010.09.16-17. 2010.11.04-05.
Az üzleti ötlet és üzleti tervezés végiggondolása, a vállalkozásalapítás és működtetés lehetőségei és kockázatai. 2010.09.23-24. 2010.11.11-12.
Marketing és marketing kommunikáció, céltudatos eladás, ügyfélcentrikus vállalkozás. 2010.09.30.- 10.01. 2010.11.18-19.
Vállalkozások vezetése, menedzsmentje, a munkatársak kiválasztása, motiválása, irányítása. 2010.10.7-8. 2010.11.25-26.
Adózás és bérszámfejtés.

2010.10.14-15.

2010.12.02-03.
Üzleti tervek prezentációja.

2010.10.21-22.

2010.12.09-10.

 

„A képzési program megnevezése: Tudnivalók, tanulnivalók, tennivalók – 60 órás képzés vállalkozó nőknek”

Helyszín

Hotel Fiume első emeleti különterme (Békéscsaba, Szent István tér 2.)

További információ

Kérdéseivel forduljon bizalommal Horváth Annához az ahorvath@seed.hu e-mail címen vagy a +36 1 212 21 79 telefonszámon. A jelentkezéseket is Horváth Anna e-mail címére várjuk.

Beszámoló a program eddig lezajlott eseményeiről.