Tematikus hírlevél a SEED Partnertalálkozóról

Hírlevél sorszáma: 
138
Kiküldés dátuma: 
2013. augusztus 14, szerda

„MUTASD MAGAD! Tematikus vállalkozás-bemutató, kiállítás és kóstoló”

 

2013. szeptember 7. Szombat, 9.00-18.00 között, Holdudvar, Margitsziget

 

Tartalom:

  • Meghívjuk Önt, mert fontos a kapcsolatépítés!
  • Milyen feltételekkel vehet részt a SEED-Partnertalálkozón?
  • Hogy miért ilyen „olcsó”?
  • Miért éri meg Önnek a részvétel?
  • Szekciók: délelőtt 10-12 óra között
  • Szekciók: délután 14-16 óra között
  • Jó, jó… de mi van a művészi, előadói tevékenységekkel?
  • Hogyan építheti egy vállalkozás az énmárkáját a SEED Partnertalálkozón?
  • Mit tartalmazzon egy vállalkozás bemutatása alapszinten?
  • Hogyan tegye vonzóvá vállalkozását?
  • A helyszín: Holdudvar
  • Kapcsolat
  • +1 TED videó: Gayle Tzemach Lemmon: A női vállalkozók példák, és nem kivételek

Meghívjuk Önt, mert fontos a kapcsolatépítés!

 

A vállalkozás

Első szabálya: Légy látható! Mutasd magad!
Második szabálya: Építs kapcsolatokat és ápold a meglévőket!
Harmadik szabálya: Szenvedéllyel építsd a vállalkozásodat és legyél valamiben különleges!

Ha mindez Önre is érvényes és részt vett a SEED valamely programján, képzésén az elmúlt 23 évben – akkor jöjjön el, találkozzon velünk és a többi hasonló vállalkozóval! Tegyen azért, hogy megismerjék, és hogy Ön is ismerkedhessen, vegyen részt a „Mutasd magad! – tematikus vállalkozás-bemutató, kiállítás és kóstoló” rendezvényen 2013. szeptember 7-én, szombaton!

Rég nem látott arcok, elfelejtett hívások. Most itt a lehetőség, hogy találkozzon velük, akikkel valamikor együtt tanult képzéseinken vagy részt vett programjainkon!
Mutassa meg, hol tart most vállalkozásával, legyen látható vállalkozótársai, üzleti partnerei, leendő ügyfelei számára. Lehetőséget kap, hogy bemutassa termékeit és szolgáltatásait!
Legyen nyitott és aktív! Hozzon névjegykártyát, kiadványt, prospektust vállalkozásáról, hogy kapcsolatokat építsen másokkal!

A rendezvény végén a vállalkozásukat bemutatók között kiosztásra kerül egy 100 000 Ft értékű „Közönségdíj” és egy 100 000 Ft értékű „SEED Szakmai Díj”. A díjak komplex vállalkozás-fejlesztési szolgáltatáscsomagokat jelentenek a két nyertes vállalkozás számára.

A részvétel regisztrációhoz kötött.

Jelentkezés résztvevők és kiállítók számára.

Jelentkezési határidő folyamatosan 2013. szeptember 2-ig.

Bővebben: http://seed.hu/mutasd-magad és FB-oldalon: https://www.facebook.com/events/129629980580956/

 

Milyen feltételekkel vehet részt a SEED-Partnertalálkozón?

 

A jelentkezés részvételi díjhoz kötött. amely bruttó 1500 Ft/fő. A részvételi díjért a Partnertalálkozón 3000 Ft értékű „SEED-Bónt” biztosítunk, amely tartalmaz egy meleg étkezést, 3 dl üdítőitallal és kávéval. A Partnertalálkozó célja, hogy Ön a „Mutasd magad! - tematikus vállalkozás-bemutató, kiállítás és kóstoló” délelőtti és délutáni szekcióiban bemutassa termékeit és szolgáltatásait, kapcsolatokat építsen a többi vállalkozóval, jövőbeni ügyfelekkel. A standokra 5000 Forint / vállalkozás kauciót kérünk előre befizetni, amelyet a vállalkozásának bemutatása után a helyszínen készpénzben visszatérítünk Önnek.

 

Hogy miért ilyen „olcsó”?

 

A mai világban sokan azt gondolják, hogy ha valami ingyenes vagy olcsó, akkor az nem minőségi és nem értékes. A SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány, mint közhasznú alapítvány szolgáltatásait magas színvonalon, ökotudatosan, térítésmentesen vagy alacsony díjjal nyújtja ügyfeleinek és partnereinek. Jöjjön el, vegyen részt és látni fogja, hogy az „olcsó” nem a rossz minőséget jelenti!

 

Miért éri meg Önnek a részvétel?

 

A rendezvényen lehetőséget kapnak a mikro, kis és középvállalkozások is, hogy bemutassák tevékenységeiket, termékeiket, művészi és/vagy szemléletformáló munkájukat. A rendezvényen kapcsolatokat építhetnek és megismerhetik, hogy mások hogyan csinálják és hogy Ön, hol áll most a vállalkozások piacán termékeivel és szolgáltatásaival. Ezen kívül lehetősége van felmérni leendő ügyfelei igényeit is egyben. Legyen kreatív és mutassa meg magát és vállalkozását! A rendezvény végén a vállalkozásukat bemutatók között kiosztásra kerül egy 100 000 Ft értékű „Közönségdíj” és egy 100 000 Ft értékű „SEED Szakmai Díj”. A díjak komplex vállalkozás-fejlesztési szolgáltatáscsomagokat jelentenek a két nyertes vállalkozás számára.

 

Szekciók: délelőtt 10-12 óra között

 

Milyen szekcióba jelentkezhetnek be, hogy bemutassák vállalkozásaikat a tematikus vállalkozás-bemutató, kiállítás és kóstolón?

Íz-Lelő
Termékek, amelyek ízlelhetőek. Szolgáltatások, amelyekkel elérjük a hagyományos és modern ízeket.

Kikre gondolunk? Pékekre, cukrászokra, csokoládékészítőkre, borászokra, kézműves termékkészítőkre, falusi turizmussal foglalkozókra.

Standfeltételek: egy faasztal 80 cm x 80 cm felülettel és két székkel.

Egészségedre / Egészségünkre (testi-lelki)
Termékek és szolgáltatások, amelyek összefüggnek egészségünkkel, pihenésünkkel. Minden, ami a testi-lelki egészségünkre hat és életmód változtatást segíti.

Kikre gondolunk? Sport, jógaoktatókra, testi-lelki egészségünkkel foglalkozó szakemberekre, valamint utazással, pihenéssel kapcsolatos szolgáltatókra.

Standfeltételek: egy faasztal 80 cm x 80 cm felülettel és két székkel.

Mindenki másképp csinálja
Szolgáltatások, amelyek változtatnak, szemléletet formálnak vagy hatnak a közösségre. (30 perces intervallumban)

Kikre gondolunk? Trénerekre, oktatókra, coach-okra, terepautá-kra, nyelvtanárokra, közösségfejlesztőkre.

Standfeltételek: Maximum 30 perces bemutató, 4 személyes ülőkanapékon.

 

Szekciók: délután 14-16 óra között

 

Milyen szekcióba jelentkezhetnek be, hogy bemutassák vállalkozásaikat a tematikus vállalkozás-bemutató, kiállítás és kóstolón? Délután 14.00-16.00 óra között

Baba-tárház
Termékek és szolgáltatások tárháza, amelyek babáknak-mamáknak, családnak szólnak.

Kikre gondolunk? Gyerekfotósokra, gyerekfelügyelőkre, babaruhát forgalmazókra, játszóházakra, gyerekprogramokat szervezőkre, - fejlesztőkre

Standfeltételek: egy faasztal 80 cm x 80 cm felülettel és két székkel.

Gyöngy-sor
Termékek és szolgáltatások, amelyek felfűzött gyöngyszemként hatnak esztétikai érzékelésünkre és ösztönöznek a kreativitásra.

Kikre gondolunk? Designerekre, ékszerészekre, dekoratőrökre, népművészekre, kreatívokra.

Standfeltételek: egy faasztal 80 cm x 80 cm felülettel és két székkel.

Web-zseb
Termékek és szolgáltatások, amelyeket online módon érünk el, valamint fejleszti közösségi és/vagy informatikai hálónkat. (30 perces intervallumban)

Kikre gondolunk? Webáruház-üzemeltetőkre, web-fejlesztőkre, informatikusokra, grafikusokra, tervezőkre.

Standfeltételek: Maximum 30 perces bemutató, 4 személyes ülőkanapékon.

 

Jó, jó… de mi van a művészi, előadói tevékenységekkel?

 

Enyém a színpad!” – Bemutatók. Minden, ami elvarázsol, elbűvöl valamint lelkünkre, szemünkre, fülünkre hat a színpadon. Nem felejtettük el a színpadra termett szolgáltatásokat sem! Az ebédszünet után, 1300 - 1400 óra között lehetőséget adunk a kiválasztott vállalkozásoknak, hogy maximum 10 percben bemutassák művészi tevékenységüket a színpadon! A kiválasztás jogát a SEED Alapítvány fenntartja.

 

Hogyan építheti egy vállalkozás az énmárkáját a SEED Partnertalálkozón?

 

Milyen eszközökkel? "Hogyan válogass? A legfontosabb szempontok: Olyan eszközt válassz, amihez könnyen hozzáférsz, a képességeid is adottak a megvalósításhoz, valamint kedvet is érzel hozzá. Hiszen márkaépítésről és nem egy egyszeri kampányszerű dologról van szó. Ehhez pedig szükséges némi kitartás és következetesség. Emellett az sem haszontalan, ha a kiválasztott eszköz passzol a tevékenységedhez és a személyiségedhez, valamint nem áll ellentétben az általad képviselt értékekkel." írja László Mónika szakember.

 

Mit tartalmazzon egy vállalkozás bemutatása alapszinten?

 

A vállalkozás bemutatása terjedelmét tekintve rövid, tömör vázlatszerű összegzés! Rövid bemutatkozás az alábbi szempontok figyelembevételével:

  • A vállalkozás küldetése, filozófiája, célja:
  • Milyen tevékenységgel foglalkozik, vagy kíván fog foglalkozni?
  • Tulajdonosok szakmai, vállalkozói múltja, a tulajdonosi kör egymáshoz fűződő viszonya.
  • A vállalat érdekeltségei területei, amelyekre gazdaságilag hatni akar.
  • Milyen tényezők támasztják alá a vállalkozás időszerűségét.
  • Milyen típusú ügyfeleket kíván kiszolgálni.
  • Mit nyújt az ügyfeleinek és hogyan?
  • Mely területekre fog kiterjedni a tevékenysége
  • Új termék/szolgáltatás bevezetése, vagy már meglévő mellé bővülő tevékenységet kíván indítani.
  • Milyen rövid és középtávú célokat fogalmaz meg a vállalkozás.

A legfontosabb készüljön fel a bemutatkozásra, gyakoroljon, és ne felejtsen el mosolyogni!

 

Hogyan tegye vonzóvá vállalkozását?

 

Lehetőséget adunk, hogy bemutassa vállalkozását, annak szolgáltatásait és/vagy termékeit. Mire figyeljen eközben? Használjon pozitív asszociációkat a vállalkozás bemutatása, története során. Nagyon fontos, hogy az első benyomás keltésekor, milyen kelléktárat használ! (névjegy, molinó, szórólap, termék?) Beszéljen termékeiről és szolgáltatásairól az odatévedő leendő ügyfélnek! Legyen nyitott, mosolyogjon és szólítsa meg a bámészkodó résztvevőt! A rendezvényen nincs pénzforgalom a bemutató során, ezért a résztvevők nem érzik azt, hogy pénzt akarnak kihúzni belőlük, ezért itt a lehetőség, hogy felmérje akár ügyfelei, partnerei igényeit is! Építse fel a mondanivalóját! Gondolja át, hogy mi az amit 2, 5, 10 percben mondana a vállalkozásáról és annak tevékenységeiről! Használja referenciáit! Ne felejtse el, hogy sokszor csak Ön egyedül maga a vállalkozás, ezért termékeit, szolgáltatásait az Ön személyiségével és szakértelmével kapcsolják össze! Legyen kreatív, gyűjtsön ügyfeleket és építsen kapcsolatokat!

 

A helyszín: Holdudvar

 

Útban a helyszín felé: Margitsziget, Holdudvar. Ideális hely, ahol akár napsütésben, akár rosszabb időben is bemutathatja vállalkozását, mert a helyszín mindennek megfelel. Sokan nem tudják, hogy ez nem egy egyszerű szórakozóhely, hanem van egy Holdudvar Galéria és Holdudvar Design Klubja is, valamint a marketingesek és a kultúra is helyett kapott. Nézze meg a helyszínt!

 

Kapcsolat

 

A bemutatóval kapcsolatos további kérdéseit a seed@seed.hu email címre írja meg.

 

+1 TED videó: Gayle Tzemach Lemmon: A női vállalkozók példák, és nem kivételek

 

A nők nem jelentéktelenek -- mégis miért kapnak csak mikrohiteleket? A TEDxWomen színpadán a riporter Gayle Tzemach Lemmon arról érvel, hogy a nők, akik mindenféle vállalatokat vezetnek -- otthoni vállalkozástól kezdve nagy gyárakig --, jelentik a gazdasági növekedés figyelmen kívül hagyott kulcsát.

http://www.ted.com/talks/lang/hu/gayle_tzemach_lemmon_women_entrepreneurs_example_not_exception.html