Nő a táska!

Nő a Táska! – Válts nagyobb vállalkozói Jól-létre!”

program és pályázat

 

Ahogy elengedhetetlen kiegészítő egy retikül, kistáska, válltáska, vagy kézitáska a megfelelő outfit kialakításához, ugyanúgy a különböző vállalkozói szintekhez megfelelő tudásháttérrel, vállalkozói ismerettel is fel kell vérteznie magát annak a nőnek, aki sikeres akar lenni vállalkozásával.

A „Nő a táska!” egy videó pályázattal összekapcsolt fejlesztő program, amely a 25-35 éves, vállalkozói létben gondolkodó, vagy abban már benne lévő hölgyeket céloz meg. A pályázat győztesei díjmentesen kapnak segítséget, útmutatást, fejlődésüket és sikerüket támogató, a SEED Alapítvány szakértői és mentorai által elkészített fejlesztési tervet.

Az OPTEN legfrissebb közlése szerint az Y és a Z generációban 35-36% a női cégtulajdonosok aránya, ami azt jelzi, hogy releváns kérdés a vállalkozói életpálya a köreikben.

A mi célunk az, hogy a vállalkozói létről, annak nehézségeiről és lehetőségeiről hiteles forrásokból tájékozódjanak miközben az online kampány révén inspirációt, megerősítést kapjon a célcsoport a fejlődéshez.

Mi a Nő a Táska! programelem tartalma és célja?

  •  Ide azokat a fiatal vállalkozó, vagy vállalkozói karrierben gondolkodó hölgyeket várjuk, akik szeretnék bemutatni, hogy a vállalkozói ötletüket, vagy elindított vállalkozásukat milyen irányba szeretnék továbbfejleszteni.
  • A programelemben 2 hónapon keresztül (április-május) folytatunk online kampányt olyan kommunikációs csatornákon, ahol a 25-35 éves, vállalkozói létben gondolkodó, vagy abban már benne lévő hölgyeket érjük el, úgymint TikTok, Instagram, stb.
  • Az online kampány célja bemutatni olyan vállalkozó hölgyeket, akik saját példájukon keresztül felhívják a figyelmet arra, hogy nem elég “álmodozni” arról, hogy sikeres vállalkozó szeretnék lenni, hanem azért sokat kell tenni, fejlődni, képezni magunkat, vállalkozói közösségbe járni. 10 ilyen rövid videót szeretnénk futtatni ezeken a csatornákon, 10 hölgy esetét bemutatva.
  • Az inspirációs kampány hatására rövid videós pályázatokat várunk a fiatal hölgyektől arról, hogyan segítené vállalkozóvá válásukat, vállalkozói ötletük kibontakozását egy megfelelő képzés, a szükséges tudás megszerzése, vagy egy jó üzleti kapcsolatrendszer.
  • A jelentkezők közül az Adj hozzá! Adományozói Közösségi Alap zsűrije fogja kiválasztani azt a 10 fiatal hölgyet, akiknek a fejlődési koncepciójához segítenek a SEED Alapítvány szakértői és mentorai elkészíteni a fejlesztési tervet.

A célcsoport:

  • 25-35 év körüli hölgyek,
  • vállalkozni szeretnének (kacérkodnak a gondolattal), vagy elindították vállalkozásukat,
  • érzik, hogy kellene vállalkozói tudást bevonni, de még nem tették meg a kezdő lépéseket.

Szeretnék többet tudni

A program kiemelt partnerei

– az MKB Bank, aki a Dobbantó – pénzügyekről nőknek! programon keresztül kínál továbbfejlesztést.

A 12 napos Dobbantó tréningen a résztvevő hölgyek a vállalkozásfejlesztés területén elismert, tapasztalt trénerektől tanulhatnak, többek között a vállalatok pénzügyeiről, marketingjéről, menedzsmentjéről, továbbá a saját vállalkozásukkal kapcsolatban testreszabott tanácsokat is kaphatnak. A képzés 20 fős csoportban zajlik 12 napra lebontva, hat héten át, összesen 90 órában. A résztvevők tapasztalati úton sajátíthatják el a vállalkozásvezetéshez szükséges legfontosabb készségeket. A tréning előnye, hogy a 6 hét leteltével a résztvevők szakemberek által véleményezett, kész üzleti tervekkel távozhatnak, amivel elindíthatják első vállalkozásukat vagy éppen fejleszthetik meglévő üzletüket. A tréning minden vállalkozó szándékú hölgy előtt nyitva áll, legyen szó már működő vállalkozást vezetőkről, vagy csupán olyanokról, akik fontolgatják egy vállalkozás elindítását. A tavaszi Dobbantó tréningre a szakmai hátteret biztosító SEED Alapítvány honlapján keresztül lehet jelentkezni ide kattintva, 2023. április 3-ig.

– a Roland Divatház Roland Accessories üzletága, melyet Berendi Szonja, a család harmadik átvevő generációjának képviselője álmodott meg és valósított meg. Szonja 30 évesen nagyon ügyesen beleilleszkedett a cégbe, vezetőként dolgozik évek óta és mára már saját terveit valósítja meg benne.

A Roland Divatház a nyerteseknek 10 táskát ajánlott fel, jelképesen mutatva az éppen aktuális vállalkozói táska méretét, továbbá támogatja a kampányt a személyével, közreműködésével.

Emellett, amennyiben kézműves termékekkel rendelkező hölgyek kerülnek kiválasztásra, úgy a WestEnd üzletben korlátozott időszakra egy-egy polcot biztosít a termékek bemutatására, értékesítésére.

Benyújtom a pályázatom

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu