Nő a Táska! – Válts nagyobb vállalkozói Jól-létre!”
program és pályázat
Ahogy elengedhetetlen kiegészítő egy retikül, kistáska, válltáska, vagy kézitáska a megfelelő outfit kialakításához, ugyanúgy a különböző vállalkozói szintekhez megfelelő tudásháttérrel, vállalkozói ismerettel is fel kell vérteznie magát annak a nőnek, aki sikeres akar lenni vállalkozásával.
A „Nő a táska!” egy videó pályázattal összekapcsolt fejlesztő program, amely a 25-35 éves, vállalkozói létben gondolkodó, vagy abban már benne lévő hölgyeket céloz meg. A pályázat győztesei díjmentesen kapnak segítséget, útmutatást, fejlődésüket és sikerüket támogató, a SEED Alapítvány szakértői és mentorai által elkészített fejlesztési tervet.
Az OPTEN legfrissebb közlése szerint az Y és a Z generációban 35-36% a női cégtulajdonosok aránya, ami azt jelzi, hogy releváns kérdés a vállalkozói életpálya a köreikben.
A mi célunk az, hogy a vállalkozói létről, annak nehézségeiről és lehetőségeiről hiteles forrásokból tájékozódjanak miközben az online kampány révén inspirációt, megerősítést kapjon a célcsoport a fejlődéshez.
Mi a Nő a Táska! programelem tartalma és célja?
A célcsoport:
A program kiemelt partnerei
– az MKB Bank, aki a Dobbantó – pénzügyekről nőknek! programon keresztül kínál továbbfejlesztést.
A 12 napos Dobbantó tréningen a résztvevő hölgyek a vállalkozásfejlesztés területén elismert, tapasztalt trénerektől tanulhatnak, többek között a vállalatok pénzügyeiről, marketingjéről, menedzsmentjéről, továbbá a saját vállalkozásukkal kapcsolatban testreszabott tanácsokat is kaphatnak. A képzés 20 fős csoportban zajlik 12 napra lebontva, hat héten át, összesen 90 órában. A résztvevők tapasztalati úton sajátíthatják el a vállalkozásvezetéshez szükséges legfontosabb készségeket. A tréning előnye, hogy a 6 hét leteltével a résztvevők szakemberek által véleményezett, kész üzleti tervekkel távozhatnak, amivel elindíthatják első vállalkozásukat vagy éppen fejleszthetik meglévő üzletüket. A tréning minden vállalkozó szándékú hölgy előtt nyitva áll, legyen szó már működő vállalkozást vezetőkről, vagy csupán olyanokról, akik fontolgatják egy vállalkozás elindítását. A tavaszi Dobbantó tréningre a szakmai hátteret biztosító SEED Alapítvány honlapján keresztül lehet jelentkezni ide kattintva, 2023. április 3-ig.
– a Roland Divatház Roland Accessories üzletága, melyet Berendi Szonja, a család harmadik átvevő generációjának képviselője álmodott meg és valósított meg. Szonja 30 évesen nagyon ügyesen beleilleszkedett a cégbe, vezetőként dolgozik évek óta és mára már saját terveit valósítja meg benne.
A Roland Divatház a nyerteseknek 10 táskát ajánlott fel, jelképesen mutatva az éppen aktuális vállalkozói táska méretét, továbbá támogatja a kampányt a személyével, közreműködésével.
Emellett, amennyiben kézműves termékekkel rendelkező hölgyek kerülnek kiválasztásra, úgy a WestEnd üzletben korlátozott időszakra egy-egy polcot biztosít a termékek bemutatására, értékesítésére.