Actual news

Mon, 2015-03-30 09:58

Szolgáltatások

Üzleti tervezés üzleti terv készítő alkalmazással

Alapítványunk a "Vállalkozásindító" elnevezésű online elérthető üzleti tervező alkalmazás segítségével is nyújt szolgáltatást azon vállalkozók számára, akik ahhoz keresnek segítséget, hogy önállóan, szisztematikusan építhessék fel üzleti tervüket. A "Vállalkozásindító" alkalmazást Alapítványunkon keresztül kedvezményesen, személyes tanácsadással kombinált formában veheti igénybe, amely iránti érdeklődését az online adatlapon tudja jelezni.

Üzleti terv készítése vizuális üzleti modellezéssel

A szolgáltatás célja az Ön vállalkozásának - amely lehet egy tervezés alatt lévő induló, vagy egy kiutat kereső meglévő vállalkozás is - üzleti modelljének közös átgondolása, és ennek alapján üzleti tervének elkészítése. A szolgáltatás alapja egy világszerte nemrégiben elterjedt új üzleti tervezési módszertan, a "Business Model Canvas", melynek során vizuálisan kerül feldolgozásra és elemzésre a vállalkozás minden lényegi működési eleme és ezek összefüggése.

Szolgáltatásunkat műhelymunka jelleggel, az alábbi formákban nyújtjuk:

  1. Kiscsoportos, tréning jellegű műhelymunka formában minimum 6 fő jelentkezése esetén. Ezen a műhelymunkán a többi résztvevővel közösen elsajátítja a Canvas üzleti modellezés alapjait, valamint esetpéldán keresztül a gyakorlatban is kipróbálja a tanultakat. A műhelymunka délutáni-esti órákban kerül megrendezésre 1600 - 2000 óra között. Részvételi díj: 8000 Ft + ÁFA/fő
  2. Egyedi vállalkozásra szabott üzleti modellezés 2x3órás műhelymunka formájában a vállalkozás döntéshozói és munkatársai részvételével. Ebben az esetben az elkészített üzleti modell a vállalkozás szellemi terméke. Kérje, egyedi ajánlatunkat! Ajánlatadáskor figyelembe vesszük a vállalkozás nagyságát, létszámát és formáját is. Társadalmi, vagy nonprofit vállalkozások, civil szervezetek számára kedvezményt nyújtunk.
  3. Egy adott vállalkozás Canvas üzleti modellezésének elkészítése külső résztvevők meghívásával. Ebben az esetben külső meghívottakból álló közösség a vállalkozás termékére és/vagy szolgáltatására vonatkozóan dolgoz ki különböző üzleti modelleket.  Az elkészüalt modellek így publikusak a jelenlevők számára. A műhelymunka hétköznap délutáni-esti órákban kerül megrendezésre 1600 - 2000 óra között. Részvételi díj: 2500 Ft + ÁFA/fő, a csoportokat minimum 10 fővel indítjuk.
  4. Igény szerinti egyéni tanácsadás az üzleti modellezés módszertanáról, illetve a vállalkozás saját, egyedi Canvas modeléről, amelynek ára 8000 Ft + ÁFA/óra.

Amennyiben felkeltette az érdeklődését a szolgáltatás, kérjük, jelezze felénk igényét az alábbi online adatlapon.

Általános vállalkozásfejlesztési személyes tanácsadás

Alapítványunk vállalkozóknak és vállalkozást tervezőknek nyújt személyes tanácsadást a vállalkozásfejlesztés gyakorlati kérdéseiben. Tanácsadóink előre egyeztetett időpontban állnak rendelkezésre, amelyhez történő felkészüléshez előzetesen töltse ki az online tanácsadási kérdőívet.

Az általános, személyes tanácsadás óradíja magánszemélyeknek és civil szervezeteknek 5000 Ft + ÁFA/óra, vállalkozásoknak 8000 Ft + ÁFA/óra. További, a tanácsadással kapcsolatos kérdéseit ossza meg velünk a tanacsadas@seed.hu e-mail címen.

"Tudnivalók, tanulnivalók, tennivalók vállalkozónőknek" - akkreditált 90 órás képzés

A több mint 9 éves múlttal rendelkező rendkívül sikeres képzés segítségével mára már több mint 500 nő indult el vállalkozói pályáján. Az akkreditált, összesen 90 órás képzés keretében a résztvevők tréningkörülmények között, szituációs játékok és csoportos gyakorlatok segítségével mélyíthetik el a képzési blokkokban megszerzett elméleti ismereteiket. A résztvevők a képzés utolsó napján a gyakorlatban is próbára tehetik megszerzett tudásukat: vállalkozásuk üzleti tervét egy prezentáció formájában mutatják be a többi résztvevőnek, és együtt vitatják meg azt. A képzés során fontos szerepet kap az egyéni munka és felkészülés is, amelyet online tudásbázis is segít. A képzési program 60 óra gyakorlati tréningből, valamint 30 tanórának megfelelő elméletből és önálló munkából áll. A képzést 20 fő jelentkezése esetén indítjuk el költségtérítéses módon. Kérjük, jelezze felénk igényét az online adatlapon.

Thematic programs

Entrepreneur Incubator Program
Entrepreneur Mentoring Program
Women Entrepreneur Development Program

About

A hand holding a little tree

"Our mission is to promote the sustainable economy and equal opportunities by developing an ethical, conscious and effective entrepreneurial attitude."

The Foundation for Small Enterprise Economic Development (SEED) was founded in 1990 by entrepreneurial representative groups, higher education institutions, financial institutions and ministries. According to the objectives of the founders, the organisation started its operation aiming to broaden the knowledge base of entrepreneurs and to develop a sound entrepreneurial culture and environment in Hungary. Due to its activity SEED has gained a so called public status in 1998. Depending on our clients' needs - besides enterprise development - part of our work is to strengthen the NGO sector and support civil organisations. In 2003 the former Ministry of Employment Policy and Labour acknowledged the outstanding efforts of the Foundation performed in the field of equal opportunities, and in the same year we became an accredited adult education centre. Our quality environmental management system has MSZ EN ISO 9001:2009, and MSZ EN ISO 14001:2005 international certificate for the activities of adult education, consulting, research and event organisation.

 

 Our objectives are to:

  • Improve the Hungarian entrepreneurial culture, broaden the professional knowledge of entrepreneurs, enhance the competitive capacities of small enterprises.
  • Support deprived and minority groups in playing a more determinate role.

 Founders

  • Ministry of Finance
  • Ministry of Industry
  • Ministry of Agriculture and Food
  • National Committee for Technical Development
  • Karl Marx University of Economic Sciences
  • Retailers' National Body
  • National Council of Industrial Co-operatives
  • Craftsmen's National Body
  • Merkantil Bank
  • Public Insurance Supervisory Authority
  • National Association of Entrepreneurs
  • Hungarian Economic Chamber
  • International Manager Centre Kft.

 Board Members and SC

  • Chair of Board: Dr. Anikó SOLTÉSZ
  • Board Members: Tibor BALÁZS, Tibor KŐVÁRI, Éva PESTI, Zsuzsanna RÁNKI, Zsuzsanna LAKATOSNÉ LUKÁCS, János TARDOS
  • Supervisory Committee: Dr. Attila SÓLYOM (chair), József NAGY, István JUSZTUS
  • Auditor: István TOLNAI
  • Gratitude and love we keep the memory of: Péter SZIRMAI (board member),
    Teréz LAKI (chair of Board), Ágnes VAJDA (board member),
    Imre GÁSPÁR (board member), és Imre SÁNDOR (chair of Supervisory Committee).

Staff

Balázs Tibor

Ügyvezető igazgató

Fábián Ágnes

Projektmenedzser

Kiss Andrea

pénzügyi projektmenedzser

Kiss Tamás

IKT Labor Menedzser

Contact

Foundation for Small Enterprise Economic Development (SEED)

 Address: H-1024, Budapest, Rómer Flóris u. 22-24. V. em. 15.
 Telefon/fax: +36 (1) 212-2179
 E-mail: seed@seed.hu

Data

VAT number: 19014812-2-41
Bank Account Number: 11702036-20721866 (OTP Bank)
IBAN: HU16 1170 2036 2072 1866 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
ABAE Institutional Accreditation Registration Number: 0378
Adult Education Registration Number: 01-0147-04