Panaszkezelés rendje

Alapítványunk alapítói és közhasznú céljait a XXI. század követelményeihez igazodó minőségi szolgáltatás nyújtásával kívánja elérni, ezzel segítve ügyfelei sikeres működését. Ennek érdekében az ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelő, hatékony minőségirányítási rendszert valamint az ISO 14001:2015 szabvány szerinti környezetközpontú irányítási rendszert működtetünk.

A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII törvény előírásainak megfelelően Panaszkezelési szabályzatot hoztunk létre.

Működésünk középpontjában Ügyfeleink állnak, igényeik és elvárásaik elsődlegesek számunkra. Hosszú távú, bizalomra épülő kapcsolat kialakítására törekszünk velük, ezzel biztosítva stabil működésünket és növelve a SEED márka értékét. Ugyanakkor célunk, hogy működésünk valamennyi érintettje - például alapítóink, kuratóriumi és felügyelő bizottsági tagjaink, munkatársaink, együttműködő partnereink, alvállalkozóink - elégedett legyen működésünkkel, kapcsolatainkat a kölcsönös előnyök és partnerség elvei szerint alakítjuk.

Az alapítvány igazgatójaként elkötelezett vagyok a fentiek megvalósítása iránt. Minden munkatársamat arra kérem és ösztönzöm, egyben el is várom, hogy munkájukat képességeik maximumát nyújtva végezzék.

Ha ennek ellenére, bármilyen panasz felmerülne, annak orvoslására az alábbi eljárást ajánljuk ügyfeleinknek:

Kérjük, hogy szóbeli észrevételeivel és megjegyzéseivel keresse Balázs Tibort, az az alapítvány igazgatóját. Amennyiben az ügyvezető válasza nem elégíti ki Önt, kérjük, hogy panaszát írásba foglalva küldje el Lakatosné Lukács Zsuzsanna kuratóriumi elnöknek az alapítvány címére. Az írásban érkezett észrevételekre 30 napon belül kap választ.

Az alapítvány vezetője és munkatársai mindent megtesznek annak érdekében, hogy a felmerült panasz ne ismétlődjön meg.

Budapest, 2016. január 19.

Balázs Tibor
ügyvezető igazgató

CsatolmányMéret
PDF ikon Panaszkezelési szabályzat268.38 KB