6 online konferencia és 6 megyei nagyvárosban megrendezett esemény kapcsolatépítéssel egybekötve
Egy vállalkozás fejlődése komplex ismereteket és gyakorlati eszköztárat kíván, a programokon való részvétel ennek a megszerzéséhez járul hozzá.
A komplex és átfogó eseménysorozat keretében olyan gyakorlati tudás szerezhető meg, amely segítséget nyújt a vállalkozói források és felhasználásukhoz szükséges tudás feltérképezéséhez és megszerzéshez.
A programba belépést követően egy tudatos építkezésen visszük végig a vállalkozást, így érve el azt a szintet, amellyel a hazai és európai uniós források lehívására képessé és alkalmassá válhat.
A rendezvények teret és lehetőséget adnak az elmúlt időszakban nélkülözni kénytelen személyes kapcsolatépítésre is.
A 12 darab Tudásmegosztó esemény bármelyikén
6 online konferencia és 6 megyei nagyvárosban megrendezett esemény kapcsolatépítéssel egybekötve
12 olyan témáról, ami hatással van a vállalkozások működésére és a növekedési lehetőségeire
12 szakértőtől és 12 gyakorló vállalkozótól izgalmas beszélgetések keretében
1 db egész napos workshop
online, vagy vidéki nagyvárosokban
üzleti ötlet, vagy üzletfejlesztési elképzelés megvalósíthatóságáról
Dr. Imreh Szabolcstól és Dr. Vilmányi Mártontól, a Szegedi Tudományegyetem oktatóitól, gyakorló vállalkozóktól
5 óra szakértői tanácsadás
online, a szakértővel előre egyeztetett időpontban
8 szakértői területen, a fejlődési igénytől függően kiválasztott témában, témákban
A SEED Alapítvány szakértőitől
1 Minden, vállalkozásában szintet lépni kívánó mikro- és kisvállalkozás vezetőjét, képviselőjét,
2 Női vállalkozókat
3 családi vállalkozások,
4 Fiatal vállalkozók
5 Újratervező vállalkozók
freE-commerce – az E-kereskedelem legújabb üzleti lehetőségei és válságálló trendjei
Online Tudásmegosztó és Workshop
Ingyenes online tudásmegosztó és workshop az Országos Vállalkozói Mentorprogram „Lépj szintet a vállalkozásoddal” c. projektelem keretében
Kérdések, amelyekre választ keresünk:
– Miért az e-kereskedelem az értékesítési volumen növelésének a kulcsa? Mik az aktuális trendek itthon és a nagyvilágban?
– Hogyan tudsz profitálni az e-kereskedelemből, hogyan tudsz Te is bekapcsolódni?
– Hogyan segíthet az online kereskedelem abban, hogy a válság lehetőségeket adjon számodra és jövőálló vállalkozást építhess!
– Melyek a siker faktorai? Milyen termékeket érdemes értékesíteni a weben és hogyan?
– Milyen technikai eszközök/módszerek támogatják a webáruházat indító és működtető vállalkozókat?
– Hogyan érdemes webáruházat indítani és működtetni? Milyen lépései vannak az indulásnak és mire kell figyelni, ha már működik a webáruház?
Az e-kereskedelem részesedése a teljes kereskedelmi forgalomból dinamikusan nő világszerte és Magyarországon is. Az e-kereskedelmi árbevétel a 2020-as évben elérte az 1386 milliárd forintot, ami közel 40%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az e-kereskedelmi forgalomnak köszönhetően a magyar online piac az európai uniós országok között az első tízbe került. A COVID bár nagy visszaesést okozott sok gazdasági területen, az online kereskedelemnek kifejezetten kedvezett. Hatalmas lehetőség rejlik benne, ha valóban tudjuk, milyen termékkel és hogyan érdemes folytatni, miben és miként más az e-kereskedelem a személyes/bolti értékesítéstől.
Hozd magaddal, s oszd meg kérdéseid felkészült szakértőinkkel a kerekasztalt követő két választható – Az e-kereskedelem sikertényezői vagy az Az e-kereskedelem hatékony eszközei című – workshop egyikéhez csatlakozva.
FIGYELEM! A programon való részvétel GINOP és VEKOP támogatási programok átfordulási feltételeibe beszámítható, pontokban érvényesíthető.
Helyszín
Online
Időpont
2023. április 19.,
szerda,
9:45-13:00
Jelentkezési határidő
2023. április 17.,
hétfő 23:59
09:45 – 10:00 | „Megérkezés” az online felületre |
10:00 – 10:05 | Megnyitó – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető, SEED Alapítvány |
10:05 – 10:20 | Köszöntés – Hunyadi László főosztályvezető, Gazdaságfejlesztési Minisztérium |
10:20 – 11:30 | freE-commerce – az E-kereskedelem legújabb üzleti lehetőségei és válságálló trendjei – moderált beszélgetés
A kerekasztal résztvevői:
A beszélgetés moderátora: |
11:30 – 11:45 | A személyre szabott vállalkozói információ – a vali.hu oldal bemutatása, a kapcsolódó hitel lehetőségekkel – dr. Billo Kármen, projektvezető, IFKA |
11:45 – 12:00 | Lépj szintet a vállalkozásoddal! – Mi a következő lépcső a szintlépéshez? – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető igazgató, SEED Alapítvány |
12:00 – 13:00 | Workshop – Interaktív részvételi lehetőség két szekcióban:
|
13:00 – 13:00 | Lezárás, elköszönés |
A rendezvényen a részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött, melyet itt lehet megtenni:
JELENTKEZEM A PROGRAMBA
Regisztrációs segédlet ITT tölthető le!
A workshop abban segít, hogy szakmai támogatás mellett átfogó képed legyen a vállalkozásodnál alkalmazható marketing eszköztár elemeiről, a média és kommunikációs csatornák lehetőségeiről és korlátairól a vevőid elérése kapcsán. A tervezésben segítségedre lesz a marketing terv sablon, amit a workshop keretében szakértőnk biztosít számodra. Néhány jó gyakorlatra és tipikus hibákra is példákat mutatunk.
Minden vállalkozás marketing problémájának megoldása egyedi megközelítést igényel. Részvételeddel megoldási lehetőséget érsz el a felkészült és alaposan átgondolt marketing terv alkalmazásához.
Az egyéni tanácsadások alkalmával a szakértő csak az igénylő egyedi kérdéseivel foglalkozik, a tanácsadás célja az ott felmerült kérdések megválaszolása, problémák megoldása. Az egyéni tanácsadás hatékonyságát fokozza, ha a tanácsadást kérő vállalkozó előre elküldi kérdéseit a szakértő számára, aki már adott témában felkészülten tud segítséget nyújtani.
Az egyéni tanácsadáson kizárólag az igénylő és a szakértő vesz részt.
Az egyéni tanácsadás időtartama: 60 perc, időpontját az igénylő és a szakértő közösen határozza meg.
A tanácsadás online valósul meg.
2023. február 15. 9:45-13:00
Hitelből üzleti előny
2022. december 14.
A vezető, mint a növekedés korlátja
2022. október 26. ZOOM online közvetítés Százhalombattáról, az Ostorházi Bevonattechnikai Kft. telephelyéről
Technológiai trendek – okos gépek, okos eszközök – nem csak a nagyvállalatok „játéka”
Október 5. ZOOM online
Fogyasztói igények változása – trendkutatás és gyakorlati tapasztalatok a jövőre fókuszálva
Szeptember 14., Székesfehérvár
Piackutatási módszerek, avagy hogyan alapozzuk meg új termékeink, szolgáltatásaink piacra vitelét?
Július 6. ZOOM online
Csökkenthető-e az energiaválság vállalkozásomra gyakorolt hatása?
Június 8. Nyíregyháza
Célpiacok földrajzi változása
ájus 24. ZOOM online
Változó körülmények között is kiszámíthatóan
Április 13. Szekszárd
Kritikus erőforrásunk az ember