Miért érdemes
részt venni a programban?

Egy vállalkozás fejlődése komplex ismereteket és gyakorlati eszköztárat kíván, a programokon való részvétel ennek a megszerzéséhez járul hozzá.

A komplex és átfogó eseménysorozat keretében olyan gyakorlati tudás szerezhető meg, amely segítséget nyújt a vállalkozói források és felhasználásukhoz szükséges tudás feltérképezéséhez és megszerzéshez.

A programba belépést követően egy tudatos építkezésen visszük végig a vállalkozást, így érve el azt a szintet, amellyel a hazai és európai uniós források lehívására képessé és alkalmassá válhat.

A rendezvények teret és lehetőséget adnak az elmúlt időszakban nélkülözni kénytelen személyes kapcsolatépítésre is.

JELENTKEZEM A PROGRAMBA

MIBEN SEGÍT A
LÉPJ SZINTET program?

AHOL BELÉPHETSZ A
PROGRAMBA

A 12 darab Tudásmegosztó esemény bármelyikén


6 online konferencia és 6 megyei nagyvárosban megrendezett esemény kapcsolatépítéssel egybekötve

12 olyan témáról, ami hatással van a vállalkozások működésére és a növekedési lehetőségeire

12 szakértőtől és 12 gyakorló vállalkozótól izgalmas beszélgetések keretében

Mi A KÖVETKEZŐ
LÉPCSŐFOK?

1 db egész napos workshop


online, vagy vidéki nagyvárosokban

üzleti ötlet, vagy üzletfejlesztési elképzelés megvalósíthatóságáról

Dr. Imreh Szabolcstól és Dr. Vilmányi Mártontól, a Szegedi Tudományegyetem oktatóitól, gyakorló vállalkozóktól

HOGYAN FEJLŐDHETEK TOVÁBB A PROGRAMBAN?

5 óra szakértői tanácsadás


online, a szakértővel előre egyeztetett időpontban

8 szakértői területen, a fejlődési igénytől függően kiválasztott témában, témákban

A SEED Alapítvány szakértőitől

KIKET VÁRUNK A
LÉPJ SZINTET programBA?

1 Minden, vállalkozásában szintet lépni kívánó mikro- és kisvállalkozás vezetőjét, képviselőjét,

2 Női vállalkozókat

3 családi vállalkozások,

4 Fiatal vállalkozók

5 Újratervező vállalkozók

1. LÉPCSŐ: TUDÁSMEGOSZTÁS ÉS KAPCSOLATÉPÍTÉS


AKTUÁLIS PROGRAMOK

Változó körülmények ellenére is kiszámítható üzleti működés

Hogyan építhetjük vállalkozásunkat stabil alapokra, miközben az üzleti környezet már évek óta változásban van? Bevételeimet építhetem-e a ma kínált termékeimre, szolgáltatásaimra és azokra a vevőimre, akiket ma ismerek? Milyen praktikákat érdemes elsajátítani és már most alkalmazni, hogy a változó körülmények között is kiszámítható legyen a vállalkozásod működése? Hogyan alakítható ennek megfelelően az üzleti modellünk?

A neves meghívott beszélgetőpartnerek rávilágítanak azokra az üzleti környezetben történő változásokra, melyekre tekintettel kell lennünk és/vagy reagálnunk kell saját üzleti modellünk újragondolásával akkor, ha a célként tűzzük ki vállalkozásunk minőségi és/vagy mennyiségi szintlépését.


Helyszín
online ZOOM felületen

Időpont
2022. 05. 24. kedd 9:45-12:00

Jelentkezési határidő
2022. 05. 22. 23:59



Moderátor

Dr. Csepeti Ádám a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének adjunktusa,

Beszélgetőpartnerek

Prof. Dr. Csath Magdolna, a Szent István Egyetem Emeritus professzora
Szabó Ervin, Kulcs-Soft Nyrt. vezérigazgatója



9:45 – 10:00

„Megérkezés” az online felületre

10:00-10:05

Köszöntés – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető igazgató, SEED Alapítvány

10:05-11:00

Változó körülmények ellenére is kiszámítható üzleti működés

Moderált beszélgetés, melynek résztvevői:
Prof. Dr. Csath Magdolna, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem magántanára, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem kutatóprofesszora, az üzleti környezet fejlesztését támogató, 2022.  májusáig a PM mellett működő Versenyképességi Tanács tagja. Professzor asszony foglalkozik a kisvállalkozások szerepével a modern gazdaságokban, és kutatja üzleti környezetük alakulásának főbb tendenciáit. Szabó Ervin, Kulcs-Soft Nyrt. vezérigazgatója – aki az általa vezetett cég elmúlt években elért növekedésének jógyakorlatát osztja meg velünk és reagál gyakorlati tapasztalataira támaszkodva.

A beszélgetés moderátora
dr. Csepeti Ádám, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének adjunktusa, a Market Orientation Kft. ügyvezető tulajdonosa, a SEED Alapítvány üzleti modellezési trénere

11:00-11:30

Hozzászólások, kérdések, beszélgetés a témában az előadókkal és egymással

11:30-11:45

A személyre szabott vállalkozói információ – a vali.hu oldal bemutatása, a kapcsolódó támogatási lehetősekkel – dr. Billo Kármen, projektvezető, IFKA

11:45-12:00

Lépj szintet a vállalkozásoddal! – Mi a következő lépcső a szintlépéshez? – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető igazgató, SEED Alapítvány

12:00-12:10

Lezárás, elköszönés

A rendezvényen a részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött, melyet itt lehet megtenni:
JELENTKEZEM A PROGRAMBA
A belépéshez szükséges linket a regisztrált vendégek május 23-án hétfőn fogják megkapni a regisztrációkor megadott e-mail címükre.



2. LÉPCSŐ: WORKSHOPOK
Dr. Imreh Szabolcs

Vállalkozás tudatos fejlesztése, az ismeretlen fejlődés szakaszai

  • Piacra termett a fejlesztési ötletem?
  • Honnan tudom, hogy érdemes-e hozzáfognom a fejlődési fázis ugrásához?
  • A szeretném/AKAROM a fejlődést, de milyen úton lesz valódi vállalkozás/termék/szolgáltatás?
  • Rögös ez, de mekkorák a rögök?
  • Hol éri meg és miként térül meg az idő, energia, amit a fejlődés fázisainak kidolgozásába fektetünk?
  • Van „konzerv” a fejlődési folyamathoz, vagy mindig stresszel jár a fejlődés?
  • Hogyan gondolkodjak másként, ha vállalkozásom fejlesztését más-más céllal indítom?
Dr. Vilmányi Márton

Vállalkozás fejlődését szolgáló üzleti működés alapvető összefüggései:

  • Mit várok el igazán a vállalkozásomtól?
  • Mihez ért elsősorban a vállalkozásom? Milyen értéket teremtek és kinek?
  • Milyen üzleti konstrukciót viszek a piacra és hogyan illeszkedik mindez a kiválóságainkhoz?
  • Honnan remélek/remélhetek bevételt és milyen formában? Melyek azok a tevékenységek/folyamatok, amikre kiemelten kell figyeljek?
  • Melyek azok a partnerek, akik kritikusak, vagy kritikusak lehetnek a vállalkozásom szempontjából?
  • Melyek azok a költségtípusok, amik a működés szempontjából kiemelt odafigyelést igényelnek?


3. LÉPCSŐ: TANÁCSADÁS


Az egyéni tanácsadások alkalmával a szakértő csak az igénylő egyedi kérdéseivel foglalkozik, a tanácsadás célja az ott felmerült kérdések megválaszolása, problémák megoldása. Az egyéni tanácsadás hatékonyságát fokozza, ha a tanácsadást kérő vállalkozó előre elküldi kérdéseit a szakértő számára, aki már adott témában felkészülten tud segítséget nyújtani.


Az egyéni tanácsadáson kizárólag az igénylő és a szakértő vesz részt.

Az egyéni tanácsadás időtartama: 60 perc, időpontját az igénylő és a szakértő közösen határozza meg.

A tanácsadás online valósul meg.



VÁLASZTHATÓ TÉMÁK

A téma szakértőit a honlap Szakértőink menüpontja alatt ismerhetik meg.

KÖZELGŐ ÉS KORÁBBI ESEMÉNYEINk

Közelgő események

Május 24. Online

Változó körülmények között is kiszámíthatóan

Június 8. Nyíregyháza

Célpiacok földrajzi változása

Korábbi tudásmegosztó események

Április 13. Szekszárd

Kritikus erőforrásunk az ember

Korábbi workshopok

GALÉRIA

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu