Miért érdemes
részt venni a programban?

Egy vállalkozás fejlődése komplex ismereteket és gyakorlati eszköztárat kíván, a programokon való részvétel ennek a megszerzéséhez járul hozzá.

A komplex és átfogó eseménysorozat keretében olyan gyakorlati tudás szerezhető meg, amely segítséget nyújt a vállalkozói források és felhasználásukhoz szükséges tudás feltérképezéséhez és megszerzéshez.

A programba belépést követően egy tudatos építkezésen visszük végig a vállalkozást, így érve el azt a szintet, amellyel a hazai és európai uniós források lehívására képessé és alkalmassá válhat.

A rendezvények teret és lehetőséget adnak az elmúlt időszakban nélkülözni kénytelen személyes kapcsolatépítésre is.

JELENTKEZEM A PROGRAMBA

MIBEN SEGÍT A
LÉPJ SZINTET program?

AHOL BELÉPHETSZ A
PROGRAMBA

A 12 darab Tudásmegosztó esemény bármelyikén


6 online konferencia és 6 megyei nagyvárosban megrendezett esemény kapcsolatépítéssel egybekötve

12 olyan témáról, ami hatással van a vállalkozások működésére és a növekedési lehetőségeire

12 szakértőtől és 12 gyakorló vállalkozótól izgalmas beszélgetések keretében

Mi A KÖVETKEZŐ
LÉPCSŐFOK?

1 db egész napos workshop


online, vagy vidéki nagyvárosokban

üzleti ötlet, vagy üzletfejlesztési elképzelés megvalósíthatóságáról

Dr. Imreh Szabolcstól és Dr. Vilmányi Mártontól, a Szegedi Tudományegyetem oktatóitól, gyakorló vállalkozóktól

HOGYAN FEJLŐDHETEK TOVÁBB A PROGRAMBAN?

5 óra szakértői tanácsadás


online, a szakértővel előre egyeztetett időpontban

8 szakértői területen, a fejlődési igénytől függően kiválasztott témában, témákban

A SEED Alapítvány szakértőitől

KIKET VÁRUNK A
LÉPJ SZINTET programBA?

1 Minden, vállalkozásában szintet lépni kívánó mikro- és kisvállalkozás vezetőjét, képviselőjét,

2 Női vállalkozókat

3 családi vállalkozások,

4 Fiatal vállalkozók

5 Újratervező vállalkozók

1. LÉPCSŐ: TUDÁSMEGOSZTÁS ÉS KAPCSOLATÉPÍTÉS


AKTUÁLIS PROGRAMOK

Téma

Hitelből üzleti előny

Ingyenes Online Tudásmegosztó esemény – ahol minden résztvevő első kézből informálódhat, kérdéseket tehet fel és értékes képzéseket is nyerhet!

A 2022. tavaszán indított tudásmegosztó eseményeink idén is folytatódnak, melynek célja a 2023. évben is, szakértőkkel és gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező vállalkozókkal átbeszélni azokat a témákat, amik napi szinten, de legkésőbb a tervezési időszakban befolyásolják egy vállalkozás eredményes működését és növekedését.

  • Milyen hatással volt az elmúlt évek üzleti környezetének változása a finanszírozási források piacára, és milyen tényezők befolyásolják a jövő pénzügyi termékeinek feltételrendszerét?
  • Hogyan lehet stabilizálni és megerősíteni egy vállalkozás helyzetét a finanszírozási termékek segítségével?
  • Miként lehet kiaknázni a hitelek nyújtotta növekedési és fejlődési lehetőségeket az üzleti innovációkban?

A Vállalkozások forrásszerzése különösen fontos tényező a jelenlegi gazdasági környezetben. A megfelelően kiválasztott finanszírozási forrás képes biztonságosabbá és kiszámíthatóbbá tenni a működést, valamint megerősíteni a piaci pozíciókat, ugyanakkor a rosszul megválasztott konstrukció romba is döntheti a növekedési terveket.

A tudásmegosztó eseményen a meghívott szakértők legfontosabb mondanivalói ezen témák köré épülnek. Célunk, az is, hogy lehetőséget biztosítsunk a felmerülő kérdések megválaszolására és a részletek mélyebb átbeszélésére, melyre a kerekasztal beszélgetést követő workshopok adnak teret.

FIGYELEM! A programon való részvétel GINOP és VEKOP támogatási programok átfordulási feltételeibe beszámítható, pontokban érvényesíthető.


Helyszín
Online

Időpont
2023. február 15.,
szerda,
9:45-13:00

Jelentkezési határidő
2023. február 13.,
hétfő 23:59



Részletes program

09:45 – 10:00 „Megérkezés” az online felületre
10:00 – 10:05 Köszöntés – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető igazgató, SEED Alapítvány
10:05 – 10:20 Finanszírozási források helye és szerep a KKV-k fejlesztésében – Hunyadi László, főosztályvezető, Gazdaságfejlesztési Minisztérium
10:20 – 11:30 Hitelből üzleti előny – kerekasztal beszélgetés a pénzpiac szereplőivel

Moderált beszélgetés, melynek résztvevői:

  • Vaskövi Gábor, főosztályvezető, Magyar Nemzeti Bank Hitelösztönzők Igazgatóság
  • Rammacher Zoltán, KKV Marketing és értékesítési vezető, K&H Bank
  • Csinos Tibor, értékesítési igazgató, GF Faktor Zrt.

A beszélgetés moderátora:
Elekes Zsuzsa MBA, Tanácsadó Infó, pénzügyi tanácsadó, a SEED Alapítvány programjainak vállalkozói mentora

11:30 – 11:45 A személyre szabott vállalkozói információ – a vali.hu oldal bemutatása, a kapcsolódó hitel lehetőségekkel – dr. Billo Kármen, projektvezető, IFKA
11:45 – 12:00 Lépj szintet a vállalkozásoddal! – Mi a következő lépcső a szintlépéshez? – Lakatosné Lukács Zsuzsanna, ügyvezető igazgató, SEED Alapítvány
12:00 – 13:00 Workshop – Interaktív részvételi lehetőség két szekcióban:

  • a) A vállalkozások működéséhez szükséges források felhasználása

A beszélgetésben elsősorban a mindennapi működés során felmerülő hitelcélokkal és finanszírozási elképzelésekkel kapcsolatos felvetésekre szeretnénk válaszolni. Ebbe a workshop szekcióba várjuk azon vállalkozások képviselőit, akik a faktoring üzleti előnyeiről, vagy a hitelkeretben rejlő tudatos forrásfelhasználásról szeretnének többet tudni és kérdéseket feltenni! Akár általánosságban, vagy a konkrét elképzeléseikkel kapcsolatban.

  • b) A fejlesztési és beruházási elképzelések finanszírozása

A beszélgetésben elsősorban a közép és hosszú távú beruházások és innovációs fejlesztések előtt állók érdeklődéseire szeretnénk reflektálni. Ebbe a workshop szekcióba várjuk azokat a vállalkozásokat, akik eszközbeszerzésben gondolkodnak, korszerűsítéseket terveznek, új technológiát alkalmaznának vagy energiahatékonysági célokat szeretnének megvalósítani és szívesen tennének fel kérdéseket ezen elképzeléseik finanszírozásával kapcsolatban.

13:00 – 13:00 Lezárás, elköszönés

A rendezvényen a részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött, melyet itt lehet megtenni:
JELENTKEZEM A PROGRAMBA

Regisztrációs segédlet ITT tölthető le!

 





2. LÉPCSŐ: WORKSHOPOK



Dr. Imreh Szabolcs

Vállalkozás tudatos fejlesztése, az ismeretlen fejlődés szakaszai

  • Piacra termett a fejlesztési ötletem?
  • Honnan tudom, hogy érdemes-e hozzáfognom a fejlődési fázis ugrásához?
  • A szeretném/AKAROM a fejlődést, de milyen úton lesz valódi vállalkozás/termék/szolgáltatás?
  • Rögös ez, de mekkorák a rögök?
  • Hol éri meg és miként térül meg az idő, energia, amit a fejlődés fázisainak kidolgozásába fektetünk?
  • Van „konzerv” a fejlődési folyamathoz, vagy mindig stresszel jár a fejlődés?
  • Hogyan gondolkodjak másként, ha vállalkozásom fejlesztését más-más céllal indítom?
Dr. Vilmányi Márton

Vállalkozás fejlődését szolgáló üzleti működés alapvető összefüggései:

  • Mit várok el igazán a vállalkozásomtól?
  • Mihez ért elsősorban a vállalkozásom? Milyen értéket teremtek és kinek?
  • Milyen üzleti konstrukciót viszek a piacra és hogyan illeszkedik mindez a kiválóságainkhoz?
  • Honnan remélek/remélhetek bevételt és milyen formában? Melyek azok a tevékenységek/folyamatok, amikre kiemelten kell figyeljek?
  • Melyek azok a partnerek, akik kritikusak, vagy kritikusak lehetnek a vállalkozásom szempontjából?
  • Melyek azok a költségtípusok, amik a működés szempontjából kiemelt odafigyelést igényelnek?


3. LÉPCSŐ: TANÁCSADÁS


Az egyéni tanácsadások alkalmával a szakértő csak az igénylő egyedi kérdéseivel foglalkozik, a tanácsadás célja az ott felmerült kérdések megválaszolása, problémák megoldása. Az egyéni tanácsadás hatékonyságát fokozza, ha a tanácsadást kérő vállalkozó előre elküldi kérdéseit a szakértő számára, aki már adott témában felkészülten tud segítséget nyújtani.


Az egyéni tanácsadáson kizárólag az igénylő és a szakértő vesz részt.

Az egyéni tanácsadás időtartama: 60 perc, időpontját az igénylő és a szakértő közösen határozza meg.

A tanácsadás online valósul meg.



VÁLASZTHATÓ TÉMÁK

A téma szakértőit a honlap Szakértőink menüpontja alatt ismerhetik meg.

JELENTKEZEM CSOPORTOS TANÁCSADÁSRA

KÖZELGŐ ÉS KORÁBBI ESEMÉNYEINk

Közelgő események

2023. február 15. 9:45-13:00

Hitelből üzleti előny

Korábbi tudásmegosztó események

2022. december 14.

A vezető, mint a növekedés korlátja

2022. október 26. ZOOM online közvetítés Százhalombattáról, az Ostorházi Bevonattechnikai Kft. telephelyéről

Technológiai trendek – okos gépek, okos eszközök – nem csak a nagyvállalatok „játéka”

Október 5. ZOOM online

Fogyasztói igények változása – trendkutatás és gyakorlati tapasztalatok a jövőre fókuszálva

Szeptember 14., Székesfehérvár

Piackutatási módszerek, avagy hogyan alapozzuk meg új termékeink, szolgáltatásaink piacra vitelét?

Július 6. ZOOM online

Csökkenthető-e az energiaválság vállalkozásomra gyakorolt hatása?

Június 8. Nyíregyháza

Célpiacok földrajzi változása

ájus 24. ZOOM online

Változó körülmények között is kiszámíthatóan

Április 13. Szekszárd

Kritikus erőforrásunk az ember

Korábbi workshopok

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu