Tudásmenedzsment állandó partnerünkkel, a KM Expert Kft-vel közösen elindítjuk azt a programsorozatot, ahol az AI, azaz a mesterséges intelligencia mikro- és kisvállalatok számára is könnyen tetten érhető gyakorlati hasznát és használatát mutatjuk be.
HELYSZÍN: ONLINE, ZOOM platform
Az első beszélgetés az irodai adminisztrációt támogató lehetőségekről és alkalmazásokról szólt.
A soron következő beszélgetés központi témája: az Ügyfélkezelés, ügyfélszolgálat, virtuális asszisztencia.
Főbb kérdések, amiket ebben a témakörben először körbejárunk:
A legfőbb kérdés:
Melyek azok az MI alkalmazások, amelyek nem csak a nagy cégek játékszerei, hanem kkv-k számára is ingyen vagy kedvező hozzáférhetők és hamar hasznosíthatók?
Miért aktuális a téma?
Gyulay Tibor, a KM Expert alapítója és ügyvezetője erről írt egy év eleji cikkében: „Az MI új távlatokat nyit. Sok, részben jogos félelem kapcsolódik az MI rohamos térhódításához. Mivel azonban olyan előnyökkel jár az adat és információfeldolgozásban, hogy nem megkerülhető tényező a tudásgazdálkodásban, nincs más választásunk, használnunk kell! „
Találkozhatunk néhány olyan vízióval, amik ma igencsak futurisztikusnak tűnnek, pedig…
A teljes cikk itt érhető el: https://kmexpert.hu/2024-gyokeres-valtozasok-a-szervezeti-tudasgazdalkodasban/
virtuális asszisztens, profiasszisztens.hu
vezető szoftverfejlesztő, Precognox Informatikai Kft.
üzleti elemző, Precognox Informatikai Kft.,
E.ON Ügyfélszolgálati Kft., senior MI szakértő
KM EXPERT Tanácsadó Kft., ügyvezető és senior tanácsadó
A beszélgetés moderátora
2024. október 22. (kedd) 17:30-19:00