fbpx A közösségi média eszközök optimális használata a KKV-k marketingjében | SEED Alapítvány

A közösségi média eszközök optimális használata a KKV-k marketingjében

Online Vállalkozói Fórum - Egy szakértő, egy vállalkozó, egy téma, 1 óra

Vészhelyzet.info keretén belül immáron 3. alkalommal került megrendezésre az Online Vállalkozói Fórum „Egy szakértő, egy vállalkozó, egy téma, 1 óra” interaktív előadás sorozatunk.

A május 14-ei témánk egy, a járványhelyzet idején méginkább aktuális kérdést, a közösségi médiák optimális használatát ölelte fel egy szakértő és egy vállalkozó tapasztalatai alapján. A fórum keretén belül Huszár Sándor, a Blureen Marketing és Piackutatás ügynökség ügyvezetője és marketing tanácsadója, valamint Novák József, a Novi Team Zala tulajdonosa és ügyvezetője cseréltek eszmét arról, hogy mik azok a tipikus hibák, amiket sokan elkövetünk az online tartalmak gyártásakor, és ennek mentén próbáltak jó gyakorlatokat is megosztani a résztvevőkkel, hogy a vállalkozás marketingje biztosan célba érhessen a feltérképezett célcsoport számára.

Novák József kendőzetlenül mesélt a vállalkozásának építésében szerzett online marketing tapasztalatairól, megfogalmazásra kerültek azok a téves eszmék, amiket ma már biztosan másképp csinálna, míg Huszár Sándor a marketing tanácsadói munkássága során feltárt problémákra és azok megoldásaira hívta fel a figyelmet.

A köztudatban jelen van az a tévhit, hogy a közösségi médiák használatán keresztül ki tudjuk váltani az egyéb hirdetéseket, média felületeket. Valóban így lenne? Mik azok a praktikák, melyeket ha bevetünk és jól használjuk az egyes csatornákat, felfigyelnek ránk a piacon? Ha kíváncsi vagy, kattints a videóra és nézd végig a beszélgetést!