Októberben ismét Dobbantó!

DOBBANTÓ logo

2018. október végén indul a következő

„Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” tréning Budapesten

 

A „Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” program keretében 2018. október 29-én

12 napos kompetenciafejlesztő tréninget indítunk vállalkozó, vagy vállalkozást tervező nőknek Budapesten

Tartalom:

  • Miért érdemes csatlakozni a programhoz?
  • Mit és hogyan?
  • Üzleti terv készítése vizuális üzleti modellezéssel
  • Online kollaborációs, wiki-alapú tudásbázis
  • Üzleti célú prezentáció
  • Időpontok és a képzések tartalma
  • Trénereink
  • A jelentkezés menete
  • A kiválasztás folyamata
  • A képzés díja
  • A New Code Oktatóközpont hangulata garantálja a jó légkört
  • „Mit vesztettél volna, ha nem veszel részt ezen a képzésen?” –korábbi Dobbantósok válaszai
  • Képek

 

Miért érdemes csatlakozni a programhoz?

A Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány által indított Dobbantó tréning célja, hogy felvértezze a résztvevőket azokkal az ismeretekkel, amelyek birtokában tervszerűen, tudatosan indíthatják el, és működtethetik vállalkozásukat, így magabiztosabban állhatnak helyt az üzleti világban.

A 12 napos Dobbantó képzés során a program tapasztalt trénereitől tanulhatnak többek között a vállalatok pénzügyeiről, marketingjéről, menedzsmentjéről, továbbá vállalkozásukkal kapcsolatos testreszabott tanácsokat is kaphatnak. A képzés végén a résztvevők elkészítik saját üzleti tervüket, amely jelentős mértékben növeli az indítandó vagy fejlesztendő vállalkozás sikerét, illetve elősegíti annak pénzügyi forrásteremtését.

A korábbi tréningek tapasztalataira építve, a vállalkozónők folyamatosan változó igényeihez alkalmazkodva az új képzésben kiemelt figyelmet fordítunk a prezentációs technikák, valamint a digitális kompetencia fejlesztésére is. A tananyagok hatékony elsajátítását wiki alapú online tudásbázisunk teszi még hatékonyabbá. 

 

Mit és hogyan?

A „Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” című tréning egy olyan intenzív, zárt csoportos kompetenciafejlesztő program, amely 20 vállalkozónő számára biztosítja a vállalkozásuk elindításához, fellendítéséhez, vagy újrastrukturálásához szükséges szakmai ismereteket, kompetenciákat és szemléletet.  A tréning ötvözi a csoportmunkák segítségével elért „egymástól tanulást”, a trénerek által leadott, és az online rendszerben elérhető tananyagok által biztosított elméleti felkészítéssel, illetve a gyakorlati feladatok megoldásán és prezentálásán keresztül elért tapasztalati tanulással.  A tréning tananyagait, előadásait a vállalkozásfejlesztés területén elismert trénerek tartják. A tréning során a résztvevőknek el kell készíteniük (tervezett) vállalkozásuk üzleti modelljét, illetve tervét, melyet a csoport előtt egy általuk választott formában prezentálniuk is kell a képzés utolsó két napján.

 

Üzleti terv készítése vizuális üzleti modellezéssel

A szolgáltatás célja az Ön vállalkozása - amely lehet egy tervezés alatt lévő induló, vagy egy kiutat kereső meglévő vállalkozás is - üzleti modelljének közös átgondolása, és ennek alapján üzleti tervének elkészítése. A szolgáltatás alapja egy világszerte nemrégiben elterjedt új üzleti tervezési módszertan, a "Business Model Canvas", melynek során vizuálisan kerül feldolgozásra és elemzésre a vállalkozás minden lényegi működési eleme és ezek összefüggése.

 

Online kollaborációs, wiki-alapú tudásbázis

https://seed.hu/files/newsletter/confluence-logo-landing.pngAz együttműködést és tudásmenedzsmentet támogató online rendszer az ausztrál Confluence rendszerre épül, amelynek licenszét közhasznú nonprofit tevékenységünk elismeréseként térítésmentesen kaptuk meg. A mai üzleti világban elengedhetetlen, hogy állandóan elérhető, jól szervezett és pontos információkkal rendelkezzünk, ráadásul ezeket az információkat kollégáinkkal és partnereinkkel együttműködve folyamatosan fejleszteni, alakítani tudjuk. A Confluence rendszer legnagyobb előnye, hogy minden felhasználója könnyedén hozzáteheti tudását, véleményét és tapasztalatait, ezáltal gazdagítva a közös tudásbázist, így egy mindig megújuló, közösen fejlesztett rendszer jöhet létre. Ez az elem a tudásátadáson és a kommunikáción felül hatékonyan, a gyakorlatban fejleszti a vállalkozónők digitális kompetenciáját is.

 

Üzleti célú prezentáció

Korunk egyik legnagyobb kihívása és követelménye, hogy a vállalkozók hatékonyan „el tudják adni magukat”, azaz vállalkozásuk termékeit és szolgáltatásait. A tréningnek ezért fontos eleme a prezentációs technikák és előadásmód fejlesztése is, amely kompetencia nagyban hozzájárul a vállalkozónők versenyképességéhez.

 

Időpontok és a képzések tartalma

A képzések hétfőn 9-től 17 óráig tartanak, keddi napokon pedig 9-től 16 óráig. Az ettől eltérő időpontokat külön jelezzük. 

A 2018. október 29-én kezdődő tréningsorozat tematikája:

  • 2018. október 29-30. Ismerkedés, a bizalom megalapozása, a vállalkozói készségek fejlesztése
  • 2018. november 05-06. Vállalkozásindítás, üzleti modellezés
  • 2018. november 12-13. Marketing, online marketing
  • 2018. november 19-20. Vállalkozások menedzsmentje, Prezentációs technikák
  • 2018. november 26-27. Kisvállalkozói pénzügyek, tervezés, adózás, finanszírozás
  • 2018. december 03-04. Üzleti tervek prezentációja és zárás

 

Trénereink

https://seed.hu/files/newsletter/potapirita.jpghttps://seed.hu/files/newsletter/balazstibor.jpg

Potápi Rita, a SEED külső szakértője, tanácsadó, tréner, közszolgálati-menedzser szakértő

Balázs Tibor, a SEED Alapítvány módszertani szakértője, korábbi ügyvezetője és kurátora, tanácsadó, tréner, mérnök, tanár, közgazdász

 

https://seed.hu/files/resize/newsletter/gyorfigyula-125x100.jpghttp://dobbanto.seed.hu/files/styles/instructor_big/public/instructor/sa_0.jpg?itok=5-sS1kO5

Györfi Gyula, főállásban vidéki közgazdász. Tréner, oktató és tanácsadó

 dr.Soltész Anikó, a SEED Alapítvány korábbi ügyvezetője és kuratóriumi elnöke,

vállalkozás-fejlesztési szakértő

 

 

dr. Németh Zoltán (DrPrezi) Enetha Learning Kft., tudásmenedzsment igazgató, prezentációs szakértő

Prezi Expert, Tedx coach és beszélő, “Az előadok, tehát vagyok” könyv szerzője, retorikai edzőtáborok szervezője

Szabó Szilvia, Tailor Marketing&Training ügyvezető igazgató, The Impacter marketingvezető, Responsible Innovation Summit nemzetközi konferencia társalapító

 

A képzés során a Budapest Bank szakembere is előadást tart egy alkalommal a kisvállalkozói pénzügyekről és hitellehetőségekről.

 

A jelentkezés menete

Jelentkezési határidő: 2018. október 7. vasárnap  23:59

A képzésre pályázni az alábbi linken elérhető kérdőív kitöltésével lehet:

Jelentkezem a „Dobbantó, Budapest Bank – pénzügyekről nőknek” tréningre.

 

A kiválasztás folyamata

A pályázatok elbírálásakor nem a pályázatok beérkezésének sorrendjét vesszük figyelembe! A kiválasztás során a vállalkozási ötlet életképességét, átgondoltságát, valamint a program és a vállalkozói lét iránti elkötelezettséget is vizsgáljuk. Utóbbi alatt azt is értjük, hogy a jelentkező vállalja, hogy legfeljebb egy napot hiányzik a képzésről, és akkor is csak nagyon indokolt esetben. Kérjük, hogy ezeket a döntést elősegítő — és a csoportba való bekerülés esélyét növelő — információkat feltétlenül ossza meg velünk a jelentkezési lap megfelelő pontjában!

2018. október 13-án minden pályázónak küldünk visszajelzést, bekerült-e a csoport tagjai közé, vagy sem. Tehát eddig az időpontig, kérjük, hogy hagyják szabadon a képzési napokat, illetve ha valakinek van főállása is, intézzen előre ezekre a dátumokra szabadságot.

 

 

A képzés díja

A képzés költségeihez jelképes 40.000 forint hozzájárulást kérünk, a tréning további költségeit a Budapest Bank finanszírozza. (A képzés piaci ára kb. 300 000 forint.) A jelentkezések kiértékelése után — amelyről e-mail értesítést küldünk — az önrészt a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány 11702036-20721866 számú bankszámlájára kérjük átutalni, a számlát pedig az első képzési napon adjuk át.

 

A jelentkezés a részvételi díj átutalásával válik véglegessé. Kérjük, amennyiben a bankszámla tulajdonosából nem derül ki, hogy ki a résztvevő, úgy azt a nevet és adószámot adják meg az átutalás/befizetés közlemény rovatában, aki a képzés önköltségi díját viselni fogja. Számlát a képzésben résztvevő személy nevére vagy a képzés díját viselő/elszámoló vállalkozás nevére tudjuk kiállítani. A számla kiállítása nem jelenti a képzés költségének automatikus elszámolhatóságát, ezért kérjük, hogy e tárgyban körültekintően járjanak el! Az átutalt önköltséget lemondás esetén nem tudjuk visszafizetni!

 

 

A New Code Oktatóközpont hangulata garantálja a jó légkört

A New Code Oktatóközpont hangulata garantálja a jó légkört, felszereltsége biztosítja a tanulást, egyénileg, valamint kis és nagy csoportokban is. Az Oktatóközpont tudatosan kialakított, világos, kulturált, barátságos, jól felszerelt. A kiszolgálóhelyiségek biztosítják a kényelmes étkezést és kávézást.

Felszereltsége: Légkondicionáló, projektor, Flip-chart tábla, moderációs táblák, audió-videó rendszerek; cd/dvd-lejátszó, gardróbszerkrény, hűtőszekrény, tisztított ivóvíz, mikrohullámú sütő,  50 fő részére felszerelt kávézó/teázó.

Képek az Oktatóközpontról.

New Code Oktatóközpont: 1063 Budapest, Munkácsy u 27. I.3. 

http://munkacsy27.hu/

 

„Mit veszítettél volna, ha nem veszel részt ezen a képzésen?” – korábbi Dobbantósok válaszai:

  • lendületet
  • a támogató csapatot
  • sok-sok pozitív energiát és impulzust
  • tudatos szervezést, tervezést, rendszert a fejemben a vállalkozásomról
  • nem tudtam volna ilyen üzleti tervet írni
  • egy újfajta szemléletmódot
  • információhalmazt
  • a vállalkozási tervem keretbe foglalását

 

További információ

A felmerülő kérdésekre szívesen válaszolunk:

 

Képek korábbi Dobbantó képzésekről