A képzés célja, hogy a résztvevőkkel megismertesse az általuk vezetett, vagy felépítendő vállalkozás sikeres működéséhez és továbblépéséhez szükséges alapvető ismereteket és gyakorlati alkalmazhatóságukat.
A felnőttképzési engedéllyel bíró képzésen a trénerek bemutatják az egyes vállalkozási területek legfrissebb ismereteit, valamint a közreműködésükkel, egyéni és csoportos munka keretében feldolgozzák a tananyagokat a résztvevők egyedi helyzetére, vállalkozási sajátosságaira szabva.
A tréning végére minden vállalkozó elkészíti saját vállalkozása üzleti tervét, melyet prezentáció keretében mutat be.
FIGYELEM! A képzés igénybe vehető a GINOP-1.2.14-20 és VEKOP 1.2.7-20 pályázatok eredményességi méréséhez.
A résztvevők képesek lesznek
ZOOM
6 héten keresztül kedd-csütörtökönként,
a jelentkezések függvényében kerül pontosításra
Tréning időbeosztása, 3×1,5 órás blokk, 15 perces szünetekkel:
9:00 – 10:30
10:45 – 12:15
12:30 – 14:00
Részvételi díj: 177.165,- + Áfa (bruttó 225.000 Ft)
Jelentkezési határidő: folyamatos
A Vállalkozói TTT képzésen maximum 20 fő vehet részt, a létszámkeretet a beérkezett jelentkezések sorrendjében folyamatosan töltjük fel.
A képzés célja, hogy rövid, átfogó képet adjon a vállalkozási ismeretekről, azon belül is a vállalkozás tervezéséről, elindításáról, működéséről, pénzügyeiről, marketingjéről, bemutatásáról és üzleti tervének elkészítéséről.
A programban résztvevők olyan ismereteket sajátítanak el játékos formában tréning módszerrel, amely segíti őket vállalkozásuk megtervezésében és működtetésében. A képzés során az önálló tanulástól az előadásokon és a szituációs játékokon keresztül a kiscsoportos munkákig sok mindent kipróbálnak a résztvevők annak érdekében, hogy ismereteiket elmélyítsék és tapasztalataikat átadva és megosztva egymást segítsék a folyamat alatt és a vállalkozásukban.
Ismerkedés, a bizalom megalapozása, a vállalkozói készségek fejlesztése
Az első két napon csak a résztvevőkről, terveikről, vállalkozásukról szól. Megismerkednek egymással, vállalkozási terveikkel, valamint azokkal a vállalkozói tulajdonságokkal és kompetenciákkal, amelyek elengedhetetlenek egy vállalkozás elindításához és működtetéséhez. A trénerek támogatásával a második nap végére kialakítanak egy biztonságot adó bizalmi légkört, amely lehetőséget nyújt számukra, hogy a következő hetekben a képzés szakmai témáiban elmélyüljenek, és terveik megvalósításán dolgozzanak.
Marketing, online marketing
Mit jelent a marketing egy vállalkozó számára a 21. században? Milyen eszközökkel lehet a vállalkozás termékét, szolgáltatását népszerűsíteni, és mit tehet egy kezdő, illetve egy nem kezdő kisvállalkozó a vállalkozása elindításakor és működtetése során? Marketingszakértőink segítségével a résztvevők nemzetközi és hazai áttekintést kapnak a marketing alapjairól és esettanulmányairól, valamint lehetőség nyílik a saját vállalkozásukra vonatkozó aktuális marketingkérdések megvitatására.
Vállalkozásindítás és üzleti tervezés
Mit is akarunk a vállalkozásunkkal elérni, milyen célokkal és kihívásokkal szembesülünk egy vállalkozásban? Van már üzleti terve illetve üzleti modellje a vállalkozásának? Hogyan kell egy vállalkozást elindítani és ehhez milyen tervezésre van szükség? Különböző üzleti modellek közös elemzése után szakmai irányítással mindenki a saját üzleti tervén dolgozik.
Kisvállalkozói pénzügyek, tervezés, kimutatások, adózás, finanszírozás
Milyen adózási és pénzügyi környezetben épül fel egy vállalkozás, hogyan kell egy költségvetést tervezni és mire kell figyelni pénzügyileg egy vállalkozásban, ezeket a kérdéseket válaszolják meg a résztvevők közösen a SEED Alapítvány pénzügyi vezetőjével.
Első nap délelőtt a Budapest Bank szakértője tart tájékoztatást a vállalkozások bankválasztási lehetőségeiről, hitelképesség vizsgálatáról és a jelenleg elérhető hitelkonstrukciókról.
Vállalkozások menedzsmentje, felkészítés prezentációra
Az első nap egy vállalkozásfejlesztési szakértővel mélyülhetnek el a résztvevők a vállalkozások működtetésének rejtelmeiben és a „Hogyan csináljuk hatékonyabban vállalkozásunkban?” kérdésben.
A második nap pedig prezentációs tréner mutatja meg, hogy mi a jó választás egy prezentációhoz: a Power Point, a Prezi vagy a „naked presentation”. Ez a nap készíti fel a résztvevőket arra, hogy a képzés utolsó két napjában felkészülten tudják bemutatni vállalkozásukat és/vagy üzleti tervüket.
Üzleti tervek prezentációja
Minden vállalkozó életében egyszer eljön a pillanat, hogy bemutassa vállalkozását kisebb-nagyobb közönség előtt. A képzés utolsó megmérettetése a résztvevő számára, hogy a többiek és a trénereik előtt élesben prezentálják, hogy mi az ő vállalkozásuk, milyen az üzleti tervük, illetve milyen irányban fejlesztik tovább terveiket. A képzés lezárásaként a résztvevők közösen értékelik az együtt töltött időt, az elsajátított tudást és a kialakult baráti vagy üzleti kapcsolatokat.
Tisztelt Érdeklődők! A változtatás jogát fenntartjuk, a blokkok megtartási sorrendje, és azok előadói előzetes értesítés nélkül változhatnak.
BÚS BORBÁLA
HUSZÁR SÁNDOR
IMREH SZABOLCS
KÉRI VIKTOR
NÉMETH ZOLTÁN
PRÓNAY SZABOLCS
SOLTÉSZ ANIKÓ
TARJÁNYI MARGIT
VILMÁNYI MÁRTON
VILMÁNYI RITA
FÁBIÁN ÁGNES
Bús Borbála vagyok, tanár, HR tanácsadó, tréner, a Nemzetközi Coach Szövetség által akkreditált coach (ACC). A Profile XT kompetencia-felmérések minősített szakértője, a Gordon & TA kommunikációs trénere, a TEDxLibertyBridgeWomen önkéntes szervezője.
Hiszek az együttműködésben, a változásban és a pozitív egymásra hatásban. Vallom és hirdetem Thomas Gordon üzenetét: „Mások viselkedésének befolyásolására egyetlen hatékony eszközünk van: saját viselkedésünk megváltoztatása.”
Huszár Sándor, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának oktatója többek között marketing szemináriumokat és a kis- és középvállalkozások számára nélkülözhetetlen online marketing ismereteket oktat közgazdász hallgatók számára. Oktatási tevékenysége mellett azonban számos vállalkozás ügyfélszerzését segíti marketing területen folyamatos és eseti jelleggel.
1973-ban született, közgazdász és matematika szakos középiskolai tanár, a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának egyetemi docense. A Kar Marketing és Menedzsment Szakcsoportjának munkatársaként vállalkozási és üzleti tárgyakat (vállalkozások indítása és működtetése, vállalkozástan, menedzsment stb.) oktat, részt vesz a tananyagfejlesztésben és a tudományos kutatásban.
Tanulmányaimat a Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti Kommunikáció (BA) és Vállalkozásfejlesztés (MSc) szakán végeztem. Húsz évvel ezelőtt kezdtem el dolgozni pénzügyi területen banki és biztosítási tanácsadóként, később lakossági jelzálog hitelezéssel, majd vállalatfinanszírozással foglalkoztam és évekig irányítottam bankfiókok napi működését, értékesítését, mint fiókvezető.
Prezi Expert, Tedx coach és beszélő, “Az előadok, tehát vagyok” könyv szerzője, Retorikai Edzőtáborok szervezője
Dr. Prónay Szabolcs a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán végzett okleveles közgazdászként, és 2011-ben itt szerzett doktori fokozatot fogyasztói márkahűség vizsgálatának témakörében.
Jelenleg az SZTE GTK Üzleti Tudományok intézetének adjunktusa, az SZTE Interdiszciplináris Tudásmenedzsment Kutatóközpontjának kutatója, illetve idegenforgalmi és üzleti tanácsadási területen dolgozik marketing szakértőként.
Van és lehet miből okulni, hogy bölcsebben kezdjük és sikeresebben folytassuk a vállalkozásunkat!
Tarjányi Margit 2002-ben a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán szerzett okleveles közgazdász diplomát vállalkozásfejlesztés szakirányon, majd mérlegképes könyvelői szakképesítést. Ezt követően dolgozott pályázatkészítőként, innovációs tanácsadóként, gazdasági és pénzügyi elemzőként, intézményfejlesztési projektvezetőként. 2015. óta az SZTE Közgazdaságtani Doktor Iskola hallgatója. 2017. óta az SZTE GTK Üzleti Tudományok Intézetének tanársegédje, menedzsment jellegű kurzusok oktatója (menedzsment, vállalat-gazdaságtan, üzleti tervezés, szervezésmódszertan).
Dr. Vilmányi Márton a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának egyetemi docense. Doktori fokozatát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerezte egyetemi-vállalati együttműködések témakörében. Stratégiai menedzsment, kapcsolatmenedzsment, üzleti tervezés témakörök területén rendszeresen oktat. Kutatási területe a szervezetközi együttműködésekre, azok teljesítményére, minőségére, dinamikájának jellemzőire irányul.
Tanulmányok:
1998 – 2003 Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, gazdálkodási és menedzsment szak 2017 – Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar, orvosi diagnosztikai analitikus szak
SEED Alapítvány, felnőttképzési vezető, a Dobbantó tréning háziasszonya