A Kulcs-Soft termékeit használva egy kis -és középvállalkozás megkap minden eszközt és tudást, ami egy vállalkozás sikeres működéséhez szükséges. Az adott cég fejlődésének és fejlettségének megfelelően fokozatosan bővítve – a legjobb ár/értékarány mellett – a használatba vett szolgáltatásokat.
Valahogy mindig úgy adódik, hogy vállalkozóként szeretünk a saját hibáinkból tanulni, ha kell többször is beleszaladunk ugyanabba az üzleti zsákutcába. Egy sikeres vezető életében hamar eljön az a pillanat, hogy keresi a pozitív mintákat és a tanulási vágy felülkerekedik a mindennapok csatáin. Tapasztalt cégvezetőként megfogadtam, ha lehetőségem van segítek arra fogékony vállalkozóknak cégük fejlesztésében. Ehhez beszélni kell a KKV világ nyelvét, meg kell ismerni a közeg sajátosságait, nem lehet egy az egyben átültetni a külföldi és nagyvállalati gyakorlatokat. Számomra a KKV közegnek van egy másik nagyon fontos definíciója is: a tulajdonos napi szinten jelen van a vállalkozás életében, döntéseket hoz. Sok esetben nem a folyamatok, nem a „jó gyakorlatok”, hanem az ösztönös cselekedet határozzák meg a működés normáit. Az elmúlt 3 év gazdasági és társadalmi viharai bizonyították, hogy ennél többre van szükség egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Ezt a többletet adhatja meg egy vállalkozásfejlesztési program, ebben érzem saját hozzáadott értékemet is.
„Kirakati” példának mindig találni gyors sikereket, minimális befektetéssel elért látványos meggazdagodásokat, ami sokakat elszédít. Még mindig a befektetett munkában és a maximális elköteleződésben hiszek. A versenyszféra egy találó elnevezés, valóban meg kell küzdeni minden egyes eredményéért, naiv gondolatoknak, célnélküli álmodozásnak helye nincs. Több kihívással szembesül egy vállalkozó, de vállalkozásfejlesztési szempontból mindig kritikus pillanatok, amikor az első alkalmazott, az első kereskedő, az első ügyfélkapcsolattartó, az első vezető bekerül a szervezetbe, vagy létrejön az első önállóan működő kis szervezeti egység. A sikeres vállalkozókat a fenti pontokon mutatott viselkedése, vezetői szerepe különbözteti meg a piac többi szereplőjétől. Vezetőnek kevesen születnek, a sikeres vállalkozás vezetője együtt fejlődik a cégével.
Minden piaci szegmens más és más, Adományozóként nekünk is tisztában kell lennünk, hogy a „varázsgömb” nem nálunk van. Akkor maradunk hitelesek, ha kellő alázattal közelítünk egy-egy témához, egy-egy fejlesztési elképzeléshez és mi magunk is beletesszük az energiát a megértés érdekében. A vállalkozás, a vállalkozói életforma nem mindenkinek való, bármennyire is csábító. Keresni fogom az elköteleződést, az akaratot és a szándékot a fejlődésre vonatkozóan. A siker másik fontos ismérve, hogy képes-e az adott vállalkozó a piaca, a leendő ügyfelei fejével gondolkodni, képes-e megismerni a valós igényt és arra megoldást nyújtani. Nem utolsósorban a minőségi termékre és szolgáltatásra való törekvést, mint alapértéket kell éreznünk egy-egy kiválasztott vállalkozás esetén.