DIGITÁLIS

ÁLLÓKÉPESSÉGI TÁRHÁZ

A vállalkozások fejlődésének záloga, hogy megtalálják azokat a kiforrott, vagy forrásban lévő digitális megoldásokat, melyek képesek támogatni a céljaik elérését.

A PROGRAM JELLEMZŐI

Digitális megoldások tárháza

a ma elérhető és fejlesztés alatt álló digitális technológiák fejlesztőinek és szállítóinak a kínálatán keresztül.

Gyakorlati alkalmazhatósági területek és segítő közösség

a megoldásokat a mindennapi gyakorlatban alkalmazó vállalkozások példáján keresztül

Igényekhez igazított hiteles információ

a pályázati úton kiválasztott 10 vállalkozás számára a SEED Alapítvány szakértői digitális fejlesztési útmutatót készítenek

KINEK SZÓL AZ ESEMÉNY?

Ha van ma olyan téma, ami minden vállalkozást egyaránt érint, akkor a digitalizáció biztosan ilyen. Hallunk és beszélünk róla, mégis maradnak ismeretlen, vagy újra és újra megértésre, felfedezésre szoruló területek.

Ez nem is csoda, hiszen miközben a vállalkozásunk működésével reagálunk a piaci környezet változásaira, addig zajlik a világ technológiai fejlődése is, ami újabb digitális eszközöket, applikációkat, lehetőséget kínál.  És ilyen körülmények között kell egymásra találniuk az igényeknek és a megoldásoknak.

Helyszín

ONLINE

Időpont

2024. február 5. – 25.

Visszanézhető: 2024. március 31-éig

Névjegyzéki szaktanácsadók figyelmébe!

A rendezvény a névjegyzéki szaktanácsadók számára NAK által akkreditált rendezvény, mely 4 kredit értékkel bír.

Ennek megszerzéséhez szükséges regisztrálni az eseményre és részt venni a Tudásbörze keretében létrejött workshopok egyikén.

AGRÁRDIGITALIZÁCIÓ SZEKCIÓ

Miről lesz szó?

 

Napjainkban a digitalizáció minden tevékenységi területen felértékelődött, így a mezőgazdaságban is egyre nagyobb szerepet kapnak az ezirányú törekvések. Az iparágban tapasztalható, digitális fejlesztések révén a munkafolyamatok hatékonyabbá válnak, lehetőséget teremtve a költségkímélőbb és hatékonyabb gazdálkodásra és üzleti folyamatokra.

Szakértőink, többek között olyan kulcskérdésekre keresik a választ, hogy Hol áll jelenleg a magyar agráripar a digitalizációs törekvésekben, melyek a versenyképes gazdálkodás paraméterei és mi várható a jövőben? 

A beszélgetések kitérnek a kötelező adatszolgáltatás kapcsán arra, hogyan lehet hasznosítani az abból nyert, visszakapott információt az egyéni gazdálkodó esetében például a földművelés során? Hogyan lehet egy kötelezettség teljesítéséből előnyt kovácsolni?

 

A családi borászatok példáján keresztül pedig arra is választ kaphatunk, hogy a gazdálkodás szokásos folyamatain túl hol és hogyan jelenik meg a teljes vállalkozásban a digitalizáció? Hogyan fejlődhet ennek révén egy több mint 30 éve fennálló gazdaság és ki lehet ennek az éllovasa a cégen belül?

 

A beszélgetésből részletes betekintést nyerünk az agrártámogatások intézményi hátterébe, kiemelve az adatszolgáltatás digitalizálásának és a mesterséges intelligenciának az adatfeldolgozásban betöltött szerepét. A beszélgetésekben résztvevő szakértők számos gyakorlati tanácsot osztanak meg agrárkisvállalkozások számára, és kitérnek a borászatban működő családi gazdaságok kilátásaira és az elektronikus pincekönyv fontosságára is.

Tekintsen bele a beszélgetésekbe!

 

Hallgassa meg a témában rögzített összes beszélgetést, melyhez kérjük a betekintők alatt megjelenő gombra kattintva regisztráljon az eseményre!

 

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását. Ehhez tisztelettel fogadjuk adományát!

 

 

 

 

Ismerje meg az előadókat és a kerekasztalok meghívott vendégeit!

Lantos Gergely, kormány-főtanácsos

Agrárminisztérium

 

Debreceni Egyetemen szerzett terület- és településfejlesztési geográfus végzettségét egészítette ki precíziós mezőgazdasági szaktanácsadó végzettséggel. 2009-től településfejlesztéssel majd 2011-től mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatásokkal és szakpolitikai stratégiákkal foglalkozik az agrártárcánál, 2014 óta vezetői beosztásban. Az Agrármodernizációs Főosztályon a Digitális Agrárstratégiához kapcsolódó intézkedések végrehajtásával, szakigazgatáshoz kapcsolódó adatrendszerek összehangolásával, a KAP-ból finanszírozott precíziós/digitalizációs támogatások szakmai összeállításával foglalkozik. Nős, három gyermeke van.

Mátrai Zoltán, tulajdonos

Agrotrend csoport

 

Egy bácskai kis településről származok (Katymár), majd egy vidéki kisváros (Baja) kiváló gimnáziumában tanulva éltem meg először a vidék vs város gondolatot. Egyetemre családi indíttatásból mentem, agrárterületre a keszthelyi Georgikonba, ahol agrármérnökként végeztem. Barátaim inspirációjára a Pécsi Egyetem marketing szakos másoddiplomáját is elvégeztem. Egyetemi életemben már magával rántott a közélet, kari tanács, nyüzsgés, szervezés. Sváb gyerekként jól beszélem őseim nyelvét, így első sikereimben is ez segített, agráros szoftvereket fordítottam. Akkori mentorom mindig azzal küldött útnak (kereskedni a szoftverekkel), hogy „nyüzsögjön Mátrai úr!”. Talán ezzel kezdődött ez a véget nem érő nyüzsgés, pörgés!

Török Zoltán, ügyvezető

Agrárközösség Kft.

2009 óta foglalkozik a gazdálkodók adminisztratív támogatásával. Ekkor került megalapításra az Agrárközösség Kft, ami ma több, mint 50 fő munkatárssal nem kisebb célt tűzött ki, mint a magyar mezőgazdaság modernizálását és hatékonyabbá tételét. Ehhez mostanra nem csupán adminisztratív oldalon (pályázatírás, könyvelés, szaktanácsadás), de precíziós technológiákhoz kapcsolódó tanácsadással, és edukációval is hozzájárulnak, mint Magyarország legnagyobb mezőgazdasági tanácsadó cége.

Gulyás Levente, főosztályvezető

Magyar Államkincstár, Közvetlen Támogatások Főosztálya

óta foglalkozik agrártámogatásokkal és vidékfejlesztéssel a Magyar Államkincstár jogelődjeinél, jelenleg a Közvetlen Támogatások Főosztályát vezeti. A közigazgatás mellett megfordult a for-profit szektorban, dolgozott auditorként és fontos tapasztalatokat szerzett társadalmi szervezetnél töltött évek alatt is. Kiemelten foglalkoztatja a támogatások igénylését segítő átfogó fejlesztések és a korszerű eszközök alkalmazása az államigazgatásban.

https://hu.linkedin.com/in/levente-gulyás-4447b198

Marton Mirjam, 3. generációs családtag

Garamvári Borbirtok

Családunkat Garamvári Vencel indította el ezen az úton, aki a 90-es évek előtti legnagyobb hazai pezsgőüzemben kezdte karrierjét, végül felsővezetői pozícióból távozott, hogy megvalósítsa a saját elképzeléseit. Az ő célkitűzéseit társa és felesége, Zsuzsa segítette, majd lánya, Andrea és unokája, Mirjam is csatlakozott, mindannyian saját ötletekkel és jövőképpel.

Velényi Réka Eszter, társtulajdonos

SKIZO Borház

A Badacsonyi borvidéken a SKIZO Borház társtulajdonosa és irányítója, különös tekintettel az értékesítésre, kommunikációra és pénzügyekre. Tapasztalt szakember a nonprofit menedzsment területén. Brüsszelben és Budapesten egyaránt jártas és képzett nemzetközi támogatások lebonyolításában, költségvetés-tervezésben, jelentős adományozói és vállalati adománygyűjtésben és kommunikációban. Erős szociális szakember. Nagyon megoldásközpontú vagyok, pozitív és nyitott hozzáállással a kihívásokhoz.

Császár Martin, mezőgazdasági mérnök és okleveles közgazdász (MBA).

Az agrárdigitalizáció híve és támogatója. A Magyar Digitális Agrár Startégia projetkvezetője. Fontosnak tartja a mezőgazdasági digitális átállást, hogy a fenálló és a jövőbeli problémákra felkészülten és versenyképesen tudjunk reagálni.

http://www.linkedin.com/in/martincsaszar

EGÉSZSÉGÜGYI DIGITALIZÁCIÓ SZEKCIÓ

Miről lesz szó?

 

Napjainkban az egészségügyi digitalizáció dinamikusan fejlődik, de még mindig számos kihívással küzd. A beszélgetés fókuszában áll, miként valósítható meg a vállalkozásoknak a digitális térbe való hatékony bekapcsolódása, amely elengedhetetlen a fejlődéshez.

A digitalizáció kulcsszerepet játszik az egészségügyben, különösen az adatvezérelt megoldások terén, amelyek segítenek a pontosabb diagnosztikákban és személyre szabottabb kezelésekben.  Az előrehaladás azonban nem mentes akadályoktól, melyekre megoldásokat találni kulcsfontosságú a terület tovább fejlődése érdekében. A beszélgetés rámutat arra, hogy a digitalizáció hogyan formálja át az egészségügyet, és hogyan járul hozzá az innovatív megoldásokhoz a betegellátás terén.

Hallgasson bele a beszélgetésbe!

Hallgassa meg a témában rögzített összes beszélgetést, melyhez kérjük a betekintők alatt megjelenő gombra kattintva regisztráljon az eseményre!

 

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását. Ehhez tisztelettel fogadjuk adományát!

 

Moderátor: dr. Skorán Ottó

Beszélgető partnerek:
Kiss Anikó, Medway Diet Kft.
dr. Máté Attila, eHealth Software Solutions Kft.
Szilágyi András, IT-MEDicine Kft.

Ismerje meg az előadókat és a kerekasztalok meghívott vendégeit!

dr. Skorán Ottó, stratégiai és innovációs igazgató, társtulajdonos

Doktor 24 Csoport

A Semmelweis Orvostudományi Egyetemen szerezte orvosi diplomáját 1993-ban, majd 6 évig dolgozott a budapesti Országos Kardiológiai Intézetben orvosként és kutatóként; Itt szerezte meg a szakvizsgáját belgyógyászatból. 1996-ban ösztöndíjasként dolgozott a Pármai Egyetemen, 1998-tól alapítója és több, mint 10 éven keresztül vezetője a Goodwill Research Kft-nek, mely főként farmakológiai és klinikai vizsgálatokkal foglalkozott; Társalapítója a klinikai kutatásokkal, orvostechnológiai fejlesztésekkel foglalkozó Medinnovest Zrt.-nek. Társalapítója, majd ügyvezető igazgatója az 2007-ben újraszervezett Svábhegyi Gyermekgyógyintézetnek; 2020-ban a Svábhegyi Gyermekgyógyintézet integrálódott a Doktor24 Medicina Zrt.-be, melynek azóta társtulajdonosa. 2023 január óta a Visegrádi Szent Kozma és Damján Rehabilitációs Szakkórház orvosigazgatója. 2022 óta a VOSZ egészségügyi tagozatának innovációs és informatikai szekcióját vezeti, tagja a tagozat elnökségének.

dr. Máté Attila, tulajdonos ügyvezető

eHealth Software Solutions Kft.

Dr. Máté Attila jogi diplomáját a Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán szerezte 2001-ben, majd 2012-ben a Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzserképző karán egészségügyi szakmenedzser Msc diplomát kapott.

2004-ben alapította a jelenleg tanácsadással foglalkozó ReMark Solution Selling Kft-t és 2010-ben alakította át a
tulajdonában és ügyvezetése alatt álló eHealth Software Solutions Kft.-t szoftverfejlesztéssel foglalkozó vállalkozássá.

Partnerei között országos gyógyintézetek, kórházak, központi egészségügyi intézmények, multinacionális és magyar egészségipari nagyvállalatok és hazai
sturt-up-ok is szerepelnek.

Az eHealth Kft. négy, országos hatáskörű betegségregisztert fejlesztett és üzemeltet és akkreditált fejlesztő partnere az EESZT-nek, valamint a NEAK-nak.

Dr. Szilágyi András, ügyvezető

IT-MEDicine Kft.

Dr. Szilágyi András végzettsége szerint jogász, továbbá MBA szakirányú végzettséggel rendelkezik, emellett több mint 15 éves tapasztalata van az európai unió által finanszírozott projektek generálásában, összeállításában, valamint menedzsmentjében. Dolgozott projektmegvalósító szervezetnél (önkormányzat), és pályázatokat kezelő (Nemzeti Fejlesztési Ügynökség) oldalon is. 2011 elejétől 2017 novemberéig, 6 éven keresztül üzletfejlesztést és európai projektek projektmenedzsmentjét ellátó cég középvezetője volt, majd egyéni vállalkozóként tanácsadást nyújtott komplex vállalati és önkormányzati projektek megvalósításához. 2015 óta az IT-MEDicine Kft. nevű startup cég ügyvezetője.

VÁLLALKOZÁSDIGITALIZÁCIÓ SZEKCIÓ

E-kereskedelem digitalizáció

 

Az e-kereskedelem dinamikusan fejlődő terület, ahol az innováció, a rugalmasság és az ügyfélorientált megközelítés elengedhetetlenek a versenyképesség megőrzéséhez. A minőségi termékek, az ügyfélszolgálat és az innováció szerepe nagyon fontos kulcs a sikerhez.

Ismerjük meg többek között az e-kereskedelem tapasztalatait és trendjeit, az online értékesítés előnyeit a „Lépj szintet a vállalkozásoddal!” program keretében elhangzott beszélgetést meghallgatva!

A beszélgetésből megtudhatjuk, hogy miért válasszuk az online értékesítést, kiemelve a digitális tér kiterjedt lehetőségeit és a szélesebb piaci elérhetőséget. A szakértők kitérnek arra is, hogy terméket kínáljunk-e vagy az ügyféligényekre koncentráljunk, és hogyan lehet hatékonyan eladni és pozicionálni az online piacon.

 

 

Digitalizáció és Innováció

Minden vállalkozás számára elérhető az innováció, melynek felismerése és azonosítása a kreatív gondolkodás és a vezetői elkötelezettség eredménye. Az innováció nélkülözhetetlen a versenyképesség szempontjából, és szorosan kapcsolódik a digitalizációhoz, melynek jelentősége már a jelenben is meghatározó.

Az innováció és a digitalizáció előnyei között szerepelnek a hatékonyabb folyamatok, növekvő piaci részesedés és javuló ügyfélélmény. A kreatív folyamatok során számos szellemi eredménytermék jöhet létre, mint például szabadalmak vagy új üzleti modellek. Fontos azonban helyesen gazdálkodni ezekkel, biztosítva megfelelő jogi védelmet és optimális piaci értékesítést. A beszélgetés során azt is megtudhatjuk, hogy az innováció és a digitalizáció a vállalkozások sikeres jövőjének alapjait jelentik, és stratégiai szempontból kiemelkedően fontosak.

 

Hallgasson bele a beszélgetésbe!

Hallgassa meg a témában rögzített összes beszélgetést, melyhez kérjük a betekintők alatt megjelenő gombra kattintva regisztráljon az eseményre!

 

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását. Ehhez tisztelettel fogadjuk adományát!

Moderátor: Göndöcsné Agócs Dóra, ügyvezető, Eco-Cortex Kft.

Résztvevők:
Hunyadi László
, főosztályvezető, Gazdaságfejlesztési Minisztérium
Révész Balázs, egyetemi docens, Szegedi Tudományegyetem
Göndöcs Gábor, ügyvezető, Eco-Cortex Kft.
Baka Zoltán, IT szakértő, Informatikai szervíz tulajdonos

Moderátor: Glósz Andrea, ügyvezető Glósz és Társa Kft.,

Beszélgető partnerek:
Soós Barbara
, Soós Tészta Kft. ügyvezető igazgató
Vitéz Gyöngyvér, vezérigazgató SkillDict Zrt.
Kerecsényi Gábor, ICT Europa Finance Zrt.
Kiss János József, innovációs és iparjogvédelmi szakmérnök, magyar és európai szabadalmi ügyvivő Glósz és Társa Kft.

 

Ismerje meg az előadókat és a kerekasztalok meghívott vendégeit!

Hunyadi László, főosztályvezető

Gazdaságfejlesztési Minisztérium

Alapvégzettségét tekintve geográfus. Több mint 10 éves vállalkozásfejlesztési stratégia alkotásban szerzett tapasztalattal bír, s tevékenysége fókuszában a KKV szektor innovatív működőképességének és gazdasági megújuló képességének fejlesztése áll. Munkájában kiemelt szerepet kap (a) a hazai és az európai uniós KKV területi gazdaságfejlesztés célkitűzéseinek összehangolása (b) a hazai tulajdonú vállalkozások megerősítését, a sikeres működés gyakorlatának elterjesztését támogató, ösztönző gyakorlatok és intézkedések tervezése és megvalósítása

Göndöcs Gábor, társtulajdonos-ügyvezető

Eco-Cortex Kft.

Több mint 20 éve dolgozik vállalkozási tanácsadási területen. Az online kereskedelemmel 2017-ben kezdett el komolyabban foglalkozni. Azóta a cégük által gyártatott fa termékek webshop-ját felépítette és üzemelteti, jelen vannak az E-MAG-on, Meskán és más platformokon, továbbá külföldön is kereskednek az Amazon-on. Emellett más cégeknek is segítettek tanácsadási szolgáltatással a piacra jutásban.

Göndöcsné Agócs Dóra, ügyvezető

Eco-Cortex Kft.

Több, mint 15 éve dolgozik a tanácsadási szakmában, elsősorban nemzetközi pályázatok készítésében és megvalósításában. Főbb szakmai területei a projektek megvalósítását támogató menedzsment, valamint az üzleti tanácsadás, melynek keretében a kis- és középvállalkozásoknak nyújt szakmai segítséget ahhoz, hogy sikeresen tudjanak pályázni fejlesztési forrásokra innovatív megoldásaikhoz. Az Eco-Cortex Kft. által fejlesztett VINTER (virtuális inkubációs tér) inkubációs menedzsere, illetve a horvát-magyar határmenti stratégiai un. Blight projekt vállalkozói tanácsadója és projekt menedzsere.

dr. Révész Balázs, intézetvezető egyetemi docens,

Szegedi Tudományegyetem

Közgazdász, intézetvezető egyetemi docens a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Doktori fokozatát a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Doktori Iskolájában szerezte 2011-ben az információs technológia és a kapcsolati marketing vizsgálatának témakörében. Rendszeres előadó hazai és nemzetközi marketing konferenciákon, 2008-ban a Journal of Business and Industrial Marketing beszerzés témájú duplaszámának egyik meghívott szerkesztője volt.

A hazai marketing oktatói közösség (EMOK – Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) alapító tagja, korábbi elnöke. Kutatási területe a business és a kapcsolati marketing, illetve az információs technológia marketing célú használatának vizsgálata, valamint a felsőoktatási marketing.

Glósz Andrea, tulajdonos-ügyvezető

Glósz és Társa Kft.

 

1992-ben alapította meg a férjével a Glósz és Társa Pénzügyi Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Kft.-t. Pénzügyi tanácsadással, innovációmenedzsmenttel és − az Innovációmenedzsment Akadémia keretein belül – oktatással foglalkoznak.  Munkája során sok vállalkozással (mikro-, kis-, közép- és nagyvállalat, iparági kötöttség nélkül) találkozott tanácsadóként, sok problémát oldott meg. Mindemellett örömmel vesz részt vállalkozások támogatásában és a mentorálásban is.

PÁLYÁZATI DIGITALIZÁCIÓ SZEKCIÓ

Miről lesz szó?

Hogyan jelenik meg a pályázatokban és a pályázati rendszerben a digitalizáció? – megtudhatjuk dr. Dányi Máté szakértő előadásából, aki betekintést ad a GINOP+, DIMOP+, vagyis a Digitális Megújulás program főbb tudnivalóiról, és gyakorlati tanácsokat ad arra vonatkozóan hogyan kezdjünk hozzá a digitalizációhoz.

Az online kerekasztal beszélgetés során az előttünk álló időszak kilátásai, tudatos felkészülési-stratégiák, és a sikeres pályázatok fókuszpontjai kerülnek terítékre. A beszélgetés támpontot ad, hogy miért van szükség a jövőbeli pályázatokra való tudatos felkészülésre, beleértve az aktuális trendek, jogszabályi változások és az adott terület kihívásainak megértését. A beszélgetés során fény derül arra is, hogy a siker kulcsa az, hogy milyen módon tudunk az elvárásoknak megfelelően fókuszálni a pályázati felhívásokban. A hatékony megvalósítás érdekében kiemelkedő a projekttervezés, a csapatmunka és a digitalizáció szerepe. A szakértő beszélgetése arra is összpontosít, hogy a pályázatok terén való részvétel sikerességéhez elengedhetetlen a tudatos felkészülés és a projektek szakszerű, innovatív megvalósítása.


Felvezető előadók:
Hunyadi László, főosztályvezető, Gazdaságfejlesztési Minisztérium
dr. Dányi Máté, pályázati szakértő


Hallgasson bele a beszélgetésekbe!

Hallgassa meg a témában rögzített összes beszélgetést, melyhez kérjük a betekintők alatt megjelenő gombra kattintva regisztráljon az eseményre!

 

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását. Ehhez tisztelettel fogadjuk adományát!

Kerekasztal beszélgetés

Moderátor: Vilmányi Rita, üzleti tervezés szakértő, SEED Alapítvány

Beszélgető partnerek:
Dr. Imreh Szabolcs, egyetemi docens, Szegedi Tudományegyetem
Hajdú Szabolcs, ügyvezető, Qualinnova Consulting Kft.
Karácson Zsolt, pályázati szakértő

 

Ismerje meg az előadókat és a kerekasztalok meghívott vendégeit!

Vilmányi Rita, pénzügyi vezető, projektmenedzser

SEED Alapítvány

1998. óta KKV-k, önkormányzatok, civil szervezetek és felsőoktatási intézmények fejlesztését segítő hazai-, és nemzetközi támogatási projektjeinek tervezője, megvalósítója.

Több mint 20 éve foglalkozik KKV-k pályázati forrásbevonás előtt álló vállalatok pénzügyi átvilágításával, projekt alapú pályázati támogatás lehívásra történő felkészítéssel.

2019. évtől a SEED Alapítvány, mint a hazai KKV vállalkozásfejlesztés 30 éves múlttal rendelkező szervezetében pénzügyi folyamatok működtetése mellett programjai kialakításában működik közre.

 

dr. Imreh Szabolcs, egyetemi docens

Szegedi Tudományegyetem

Közgazdász, vállalkozásfejlesztés MsC szakfelelős egyetemi docens a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, matematika szakos tanár.

Doktori fokozatot szerzett 2006-ban a kis- és középvállalkozások hálózatosodása és vállalkozásfejlesztési beavatkozások témakörében.

Kutatási területe a kis- és középvállalkozások világa, azon belül belül kiemelt szerephez jut a családi vállalkozások, fiatal vállalkozások vállalkozásfejlesztési perspektívái és tényezői, illetve vállalkozások közötti együttműködések.

Felsőoktatási tapasztalata mellett több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik különböző donorfinanszírozott projektben, mind résztvevőként, mind pedig projektmenedzserként.

Hajdú Szabolcs, ügyvezető

Qualinnova Consulting Kft.

Okleveles közgazdász, programtervező matematikus, a Qualinnova Consulting Kft. alapítója és senior tanácsadója.

Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a likviditásmenedzsment rendszerek kiépítése, hazai- és nemzetközi projektek menedzselése, belső fejlesztések koordinációja, tenderek menedzselése, cégegyesítési folyamatok vezetése területén.

Karácson Zsolt, közgazdász, pályázati tanácsadó

MBA végzettséggel, élelmiszeripari főiskolai alaptanulmányokkal EU által társfinanszírozott / támogatott programok, projektek előkészítésével és lebonyolításával foglalkozott a „támogatói oldalon” 1999 – 2008 között.

Szakmai értékelő több hazai és EU által társfinanszírozott pályázati konstrukcióban.

Projektek, pályázatok előkészítésével, megvalósításával, projektmenedzsmentjével, elszámolásával foglalkozik – a KKV-któl az önkormányzatokig terjedő megbízók körében.

dr. Dányi Máté, ügyvezető,

IRQ Consulting Kft.

Több mint 93%-os sikerrátával rendelkező tapasztalt pályázatíró, aki közel 10 évnyi pályázati gyakorlata során a harmadik hét éves uniós pályázati ciklusát kezdte meg. A korábbi Nemzetgazdasági Minisztériumban, valamint a Magyar Fejlesztési Bankban végzett munkája során több mint 850 pályázat auditálásában és kivizsgálásában vett részt, összesen 60+ milliárd forintnyi támogatást kezelve. Magyarországon egyedülálló szolgáltatásként végez szabálytalansági tanácsadást.

https://www.linkedin.com/in/m%C3%A1t%C3%A9-d%C3%A1nyi-784907105/

Nők és a digitalizáció - a RE-FEM Projekt

A RE-FEM Erasmus+ projekttel a célunk, hogy női vállalkozókat és vállalkozásaikat egyéni szükségletekre szabott képzésekkel válságállóvá tegyük.

Mi a SEED Alapítványnál 7 nemzetközi partnerünkkel együtt úttörő tananyagot készítünk, melynek része a Digitális Átalakulás modul.

Ebben a modulban – a digitális marketing, közösségi média, kiberbiztonság, AI és a női vállalkozók digitalizációja – arra összpontosítunk, hogy női vállalkozóink digitális rezilienciája megerősödjön és felkészüljenek a jövő kihívásaira.

RE-FEM-ről részletesen:

Website: www.refem.eu

Facebook: www.facebook.com/REFEM0

Twitter: @RE-FEM project

Linkedin: www.linked.com/RE-FEM

Nők és a digitalizáció - a Wingate Projekt

Nők hálózatainak közös törekvése ebben a projektben, hogy támogassák a nőket szakmai fejlődésükben. Szeretnénk bátorítani őket, hogy használják azokat a készségeiket, melyekkel aktívan részt tudnak venni a digitalizációban és alakítói lehetnek annak.

Véleményünk szerint fontos, hogy a nők egyre aktívabban bevonódjanak a társadalmi, gazdasági és politikai életbe, mert a diverzitás és az eltérő nézőpontok, szemléletek hozzáadott értéket és kreativitást hoznak a modern társadalmunknak, mely igényli is mindezt.

Ezzel az interjúsorozattal olyan jógyakorlatokat és példákat mutatunk be, ahol a nők használói és alakítói a holnap digitalizált világának, miközben hozzáállásuk mások számára is követhető.

Ismerjék meg Glósz Andrea, a Glósz és Társa Kft., Kulcsár Alexandra, NOREX-ERP Consulting Kft. és Kiss Anikó, a MedWay Diet Kft. alapító tulajdonosait, ők hogyan váltak a digitális világ alakítóivá.

 

 

 

 

Tudásbörze - kérdezzen és ossza meg tapasztalatait!

Kérdezzen a szakértőktől és hallgasson meg további programokat az e célra szervezett workshopokon. Örömmel fogadjuk, ha Ön is megosztja velünk a tapasztalatait.

Helyszín: ZOOM platform

Mikor: 2024. február 21-23.

Akik velünk lesznek:

2024. február 21.

10:00- Virág Zsombor, Bayer Hungária Kft., Climate FieldView program

11:00- dr. Hadászi László, KITE Zrt. Precíziós Gazdalkodási Rendszerek

2024. február 22.

10:00- Borászatok digitális lehetőségei: a szőlő útja a szőlőtőkétől a pohárig: Gyukli Krisztián, Gyukli Pince és Dobosi Győző, Dobosi Birtok

11:00- Elektronikus kereskedelem, a vállalkozások értékesítési platformjai, előadó felkérés alatt

12:00- Süveges-Heilingbrunner Klára, projektvezető és Dékány Donát, szakértő: A DigitalTech EDIH képzéseinek és tanácsadási szolgáltatásainak bemutatása

2024. február 23.

10:00- KAP pályázatok bemutatása, Lantos Gergely, Agrárminisztérium és felkészülés a fogadásukra, Kovács Viktor, Agrárközösség Kft. és az Emerston Consulting Kft. tolmácsolásában

11:00- Miért érdemes láthatóvá válni az agráriumban működő vállalkozásoknak is? Mátrai Zoltán, Agrotrend.hu

12:00- Az Agrár EDIH bemutatása, mely szolgáltatásai révén növeli a mezőgazdasági termelők digitális képességeit és a digitális technológiák iránti bizalmukat. Varga Péter Miklós, szakértő, GAK Nonprofit Kft.

 

Amennyiben még nem regisztrált a konferenciára, vagy ott nem jelölte meg workshopokon történő részvételi szándékát, úgy kérem regisztráljon az eseményre, vagy a workshopokra.

A regisztráció során megadott e-mail címre kiküldjük a ZOOM platformra történő bekapcsolódáshoz szükséges információkat.

 

Névjegyzéki szaktanácsadók figyelmébe ajánljuk!

A 4 kreditpont megszerzéséhez szükséges regisztrálni az eseményre és részt venni a Tudásbörze keretében létrejött workshopok egyikén.

A SEED Alapítvány célja, hogy minél szélesebb vállalkozói réteg számára juttassa el a vállalkozása fejlődéséhez szükséges, hiteles forrásból származó tudást, információt és segítséget adjon a továbblépéshez.

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását.

KINEK SZÓL A PROGRAM?

Célcsoport A:

  • legfeljebb 5 fős mikrovállalkozások,
  • akik számára cél a digitalizációval elérhető hatékonyság és biztonság növelés.

Mit jelent ebben a méretben a digitális vállalkozás? Fókuszban az ingyenesen elérhető szoftverek, platformok.

A digitalizáció nem csak a nagyok privilégiuma.

A mikrovállalkozások világában a klasszikus IT eszköztár nehezebben elérhető megoldásokra nyújt lehetőséget, de nagy számban kínál free vagy alacsony költséggel elérhető dobozos megoldásokat. Ezek megismerése, bevezetése a vállalkozás életében valós előnyöket hozhat, a vállalkozás áttekinthetőségét és az adat- és információbiztonságot növelő eredményeket érheti el a használója.

Kiemelt témák:

  • A működés során nyert adatok hasznosítása
  • A kötelező adatszolgáltatást hogyan lehet a cég előnyeire fordítani
  • Családi gazdaságokat támogató IT szolgáltatások
  • Pályázatbenyújtási és -kezelési platformok használata

Annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozására szabott Digitális felmérést is!

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza a 2×1,5 órás fejlesztési workshopon való részvételt is)

 

UGYE NEM KÖNNYŰ FELADAT?

Ez a konferencia válaszokat keres arra

  • az agrárium területén megjelenő kötelező adatszolgáltatás hogyan tudja segítheti a gazdaságok jövedelmezőségét,
  • mik az adatvezérelt gazdálkodás feltételei és előnyei,
  • az egyészségipar területén milyen technológiai és ügyféloldali kihívások jelennek meg,
  • a pályázatok milyen digitális platformokon érhetőek el és nyújthatóak be,
  • milyen pályázatok segítik a vállalkozások digitális fejlődését,
  • kinek és mikor javasolt az online kereskedelmi platformok használata?

A program 3 formában segíti az eligazodást:

  1. tudás- és tapasztalatmegosztást célzó előadásokkal és szakmai beszélgetésekkel átfogó képet ad a ma és a közeljövő elérhető lehetőségeiről,
  2. megismerhetővé és hozzáférhetővé teszi kiállítói standokkal a jelenlegi digitális alkalmazásokat és azok szállítóit,
  3. kézzelfogható segítséget nyújt 10 pályázati úton kiválasztott vállalkozásnak digitális felmérésük elkészítésére.

A konferencia az alábbi témakörben vállalkozik erre a kihívásra:

  1. Agrárdigitalizáció
  2. Egészségipari Digitalizáció
  3. Pályázati digitalizáció
  4. Vállalkozásdigitalizáció

Annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozására szabott Digitális felmérést is!

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza a 2×1,5 órás fejlesztési workshopon való részvételt is)

KIKNEK SZÓL MÉG?

  • legalább 5 főt foglalkoztató kis- és középvállalkozások,
  • akik számára a valós hatékonyság és átláthatóság okán a menedzsmentet támogató megoldások jöhetnek szóba és fontos számukra, hogy megalapozott döntés előzze meg az új megoldások kiválasztást és a bevezetést.

 

A digitalizáció hatékonyságot növel és profitot termel.

 

A digitalizáció természete, hogy először csak magas költségeket eredményez és késleltetetten hoz megtakarítást és eredményt, de megéri foglalkozni a kérdéssel. Az IT szektor sajátossága, hogy a saját megoldását akár testre is szabja, mert a célcsoport számára a dobozos megoldások kis százalékban adnak megoldást.

Kiemelt témák:

  • Digitális átállás buktatói, kockázat azonosítás
  • Sikeres digitalizáció feltételei
  • Digitalizációs döntéshez vezető út
  • Üzleti igény transzformálása IT funkcionalitásra

Annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozására szabott Digitális felmérést is!

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza a 2×1,5 órás fejlesztési workshopon való részvételt is)

HOGYAN ZAJLIK A RENDEZVÉNY?

  • 2024. január 15-től folyamatosan lehet előregisztrálni és pályázatot benyújtani a digitális felmérés elkészítésére,
  • 2024. február 5-25-ig, 21 napon át, megnézhetőek a felvételek a nyitott platformon, amely éjjel-nappal látogatható,
  • 2024. február 21-23-ig interaktív tudásbörze, ahol workshopok és egyedi beszélgetések segítségével lehet a témában elmélyülni és egymással tudást megosztani,
  • 2024. február 26-március 3-áig visszanézhetőek mind az előadások, mind a tudásbörzén elhangzott további workshopok, beszélgetések,

És annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozásának digitális fejlettségi szintjének felmérését is!

HOGYAN KÉSZÜL A DIGITÁLIS FELMÉRÉS?

A pályázók a pályázati felületen megjelenített rövid űrlap és kérdéssor kitöltésével és beküldésével mutatják be a vállalkozásuk által használt digitális eszközöket, alkalmazásokat.

A szakmai zsűri által kiválasztott 10 vállalkozó

  • beküldött pályázatát a SEED Alapítvány szakértője áttekinti, majd a pályázó
  • részt vesz egy 2×1,5 órás fejlesztési workshopon, ahol a vállalkozás digitális érettségét és fejlesztési irányait vesszük górcső alá benyújtott pályázatokban megismert információkra alapozva.

 

 

Jelentkezési határidő: 2024. február 25. 23:59

Jelentkezési díj: 12.000,- Ft + ÁFA (melynek befizetésére csak a kiválasztott pályázók kötelezettek és egyben jogosulttá válnak a 2×1,5 órás fejlesztési workshopon való részvételre is.)

Nézze meg a kiállítóteret!

A kiállító térben a meghívott szakértők által képviselt vállalkozások szolgáltatásai, programjai, valamint további, az Önök számára a fejlődést támogató szolgáltatás található meg.

Böngésszen kedvére!

A SEED Alapítvány célja, hogy minél szélesebb vállalkozói réteg számára juttassa el a vállalkozása fejlődéséhez szükséges, hiteles forrásból származó tudást, információt és segítséget adjon a továbblépéshez.

Amennyiben tetszik a programunk, kérjük támogassa Ön is ilyen és ehhez hasonló programjaink 2024. évi megvalósulását.

Ehhez tisztelettel fogadjuk adományát!

Hirdetőként eljutottam oda, hogy a hirdetési újságok nem lehetnek az agrárvilág összes kommunikációs megoldásai, kevésnek tartottam és most sem javult ezzel kapcsolatban a véleményem. Vettünk egy weboldalt (agrotrend.hu), melynek látogatottsága, ismertsége magas volt. Elkezdtük fejleszteni a kínálatot is. Sokféle termékkel állunk már rendelkezésére azoknak, aki cégük brandjét, termékeit, embereit szeretné a média, a kommunikáció speciális megoldásaival emelni.   3 legfontosabb projektünk tükrözi leginkább a küldetésemet: a gazdatársaim legjobbjainak értékelése, megmutatása a társadalom számára, hiszen a gazdászok nélkül nincs élelmiszer, mint élet. Szenzációs gazdálkodók élnek közöttünk. Ha nem mutatjuk be őket, sosem tudja meg ország-világ, hogy mennyit tesznek a társadalomért, micsoda példát mutatnak emberségből, szakmai működésből, társadalmi szerepvállalásból, bölcsességből. 10 éve már, hogy megalapítottuk Az Év Agrárembere díjat. 7 éve a Magyarország Legszebb Birtoka díjat és idén a Nemzet Gazdásza címet!

https://agrotrend.hu/

Az Agrárközösség Kft, ami ma több, mint 50 fő munkatárssal nem kisebb célt tűzött ki, mint a magyar mezőgazdaság modernizálását és hatékonyabbá tételét.Ehhez mostanra nem csupán adminisztratív oldalon (pályázatírás, könyvelés, szaktanácsadás), de precíziós technológiákhoz kapcsolódó tanácsadással, és edukációval is hozzájárulnak, mint Magyarország legnagyobb mezőgazdasági tanácsadó cége.

 

Magyar Államkincstár

Magyar Államkincstár mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatásokért felelős elnökhelyettes irányítása alá tartozó szervezeti egysége:

Hazánk az Európai Unióhoz való 2004. évi csatlakozással lett részese az EU Közös Agrárpolitikájának (KAP), mellyel jelentős támogatási források nyíltak meg agrár- és vidékfejlesztési célokra. Az ennek végrehajtására létrehozott intézmény a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) volt, amely Kifizető Ügynökségként 2003. július 1-jén kezdte meg működését a SAPARD Hivatal és az Agrárintervenciós Központ általános jogutódjaként. Az MVH 2016. december 31-én szűnt meg, feladatait általános jogutódként a Magyar Államkincstár vette át.

A Kifizető Ügynökség a KAP keretébe tartozó uniós támogatások mindkét pillérét (EMGA, EMVA), illetve az ehhez kapcsolódó kiegészítő nemzeti forrásokból finanszírozott ágazati támogatások iránti kérelmek befogadását, ellenőrzését és elbírálását, a támogatások folyósítását és felhasználásuk ellenőrzését, valamint piacszabályozó intézkedések működtetését ellátó, akkreditált intézmény.

Az uniós előírások a kezdetektől megkövetelik a támogatási eljárásokhoz kapcsolódó informatikai szakrendszerek és adatbázisok működtetését. Az agrártámogatási eljárások során – néhány speciális intézkedéstől eltekintve – biztosított a teljes elektronikus, tömeges ügyintézés, a kezelt támogatási intézkedések többségében automatizáltan működő, szoftverbe épített ellenőrzések működnek.

A 21. századi modern, ügyfélbarát szemlélet megköveteli a folyamatos fejlesztést és modernizációt: mind az informatikai szakrendszereket, mind az eljárásokat folyamatosan fejlesztjük annak érdekében, hogy a gyorsan változó jogszabályi környezetben minél gyorsabb ütemű és nagyobb összegű támogatás kifizetése történjen meg az arra jogosult gazdálkodók számára. A modern technika alkalmazható vívmányait folyamatosan beépítjük a támogatáskezelési folyamatokba is (műholdkép-elemzés, mobiltelefonos applikáció).

https://www.mvh.allamkincstar.gov.hu/

https://www.facebook.com/mobilgazda

AgroVIR Kft.

Az AgroVIR egy átfogó vállalatirányítási rendszer, amelyet kifejezetten a mezőgazdasági termelők igényeire szabva fejlesztettünk ki. Rendszerünk szántóföldi és kertészeti kultúrákra, valamint állattenyésztésre egyaránt alkalmazható, és lehetővé teszi a teljes készletanalitika, üzleti folyamatok, és tevékenységek hatékony kezelését.

A rendszer támogatja az gazdálkodási folyamatot az éves tervezéstől egészen a napi munkaműveletekig.

https://www.youtube.com/watch?v=xidARbiaQkw&authuser=2

https://www.youtube.com/watch?v=-rwdW14LaJU&authuser=2

https://www.youtube.com/watch?v=BAd2WrUGG-A&authuser=2

https://www.agrovir.com/HU/

https://www.linkedin.com/company/agrovir-ltd

Skizo Borház

“A SKIZO, mint név, induláskor hűen tükrözte rebellis, tiszta, megalkuvás nélküli személyiségünket, mellyel a borászathoz viszonyultunk. Az eltelt 10 év alatt a SKIZO és „Az egyénisége van, több is.” szlogen sok mindenkinek elkezdett jelenteni valamit. Valami jót. A szőlőben dolgozva, borászként működve, korán feltűnt, mindkét világ értelmét értem. Egyéniségnek neveztem, de borkategóriára gondoltam. ”

https://skizobor.hu/

Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa a szőlő-bor ágazatban dolgozók szakmai önkormányzata. A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa köztestület, a háromszintű magyar hegyközségi rendszer legfelső, országos szintje, amelyet a hegyközségeket tömörítő hegyközségi tanácsok alkotnak.

Feladata, amelyet a hegyközségi törvény határoz meg, a magyar bortermelés és értékesítés nemzeti szintű érdekvédelme és összehangolása, a hegyközségi tanácsok adatgyűjtésének országos összegzése. Ezek alapján javaslatokat dolgoz ki a kormányzat számára a szükséges jogszabályi változásokról, illetve agrárpiaci beavatkozásokról.

A nemzeti tanács piacra jutási szolgáltatásokat, kiállításokat, borversenyeket, konferenciákat szervez, képviselheti a hegyközségeket származás- és minőségvédelemmel kapcsolatos ügyekben és kapcsolatot tart fenn a nemzetközi eredetvédelmi szervezetekkel.

Köztestületi feladata az is, hogy elbírálja a hegyközségi tanács közigazgatási ügyben hozott elsőfokú határozata ellen benyújtott fellebbezéseket.

https://www.hnt.hu/

https://www.facebook.com/hegykozseg

https://www.youtube.com/@magyarborod4617

Garamvári Borbirtok

“Legyen pezsgő vagy bor, mi a maximumra törekszünk. A szakma és az újítás iránti szenvedély generációk óta közös bennünk. Szőlőbirtok, borászat, pezsgőgyártás. Három generáció jövőképének megvalósulása, egy sikeres borászati vállalkozás felépítése.

Ez számunkra a Garamvári múltja, jelene, és jövője. Családunkat Garamvári Vencel indította el ezen az úton, aki a 90-es évek előtti legnagyobb hazai pezsgőüzemben kezdte karrierjét, végül felsővezetői pozícióból távozott, hogy megvalósítsa a saját elképzeléseit.

Az ő célkitűzéseit társa és felesége, Zsuzsa segítette, majd lánya, Andrea és unokája, Mirjam is csatlakozott, mindannyian saját ötletekkel és jövőképpel.” Családunk egyszerre kötődik a Dél-balatoni borrégióhoz, és a budapesti Budafokhoz is, a hazai borászat és pezsgőkészítés történelmi helyszíneihez.

eHealth Software Solutions Kft.

Az eHealth Software Solutions Kft. 10 éve van jelen a magyar e-egészségügyi piacon és tevékenységi köre három pilléren alapul melyek: IT szaktanácsadás, alkalmazásfejlesztés és kutatás-fejlesztés. IT szaktanácsadási tevékenységünk megrendelői általában állami egészségügyi központi- és háttérintézmények, melyek ágazati irányítási, vagy hatósági feladatokat látnak el. Szolgáltatásaink ezen a téren a stratégiai, szakpolitikai, információtechnológiai szakértői feladatok ellátásából áll és ennek eredményeként több egészségügyi nemzeti stratégia kialakításában részt vettünk és számos ágazati szakrendszer specifikálásában és tervezésében közreműködtünk. Cégünk fennállása alatt több nagyobb értékű egyedi egészségügyi rendszert fejlesztettünk mind a versenyszféra, mind az állami szektor intézményei megrendelésére. Alkalmazásfejlesztés területen ügyfeleink között szerepelnek állami egészségügyi központi intézmények, nagy betegforgalmú budapesti kórházak, multinacionális cégek és KKV-k egyaránt. Innovációs területen kutatási konzorciumokkal és kutatóhelyekkel működünk együtt, hogy egészségipari hatóanyag-, eljárás-, eszköz- és szolgáltatás fejlesztéseiket és azok hasznosulását infokommunikációs eszközökkel támogassuk.

IRQ Consulting Kft.

Több mint 93%-os sikerrátával rendelkező tapasztalt pályázatíró, aki közel 10 évnyi pályázati gyakorlata során a harmadik hét éves uniós pályázati ciklusát kezdte meg. A korábbi Nemzetgazdasági Minisztériumban, valamint a Magyar Fejlesztési Bankban végzett munkája során több mint 850 pályázat auditálásában és kivizsgálásában vett részt, összesen 60+ milliárd forintnyi támogatást kezelve. Magyarországon egyedülálló szolgáltatásként végez szabálytalansági tanácsadást.

IRQ_Consulting_Onepager

IRQ_Consulting_kiajánló

https://irqconsulting.hu/

Gyukli Pince – Balatonfüred

A Gyukli Pincében közel négy évtizede készítjük a Balaton régió kiváló borait. Gazdálkodóként hisszük, hogy a természet tiszta, ezért mind a szőlőben, mind pedig a pincében lehetőség szerint kemikáliák nélkül asszisztáltunk annak folyamataihoz. Kiemelt hangsúlyt fektetünk a szőlőültetvények hosszútávon fenntartható jó egészségügyi állapotának megőrzésére, a termőterülethez illeszkedő fajta gondos megválasztására és a gazdálkodás során kialakuló ökológiai lábnyom csökkentésére.

Boraink készítése egy apró felelősségvállalás a környezetünk és egészségünk érdekében, melynek kóstolásakor válik egyértelművé, hogy hosszútávon az ökológiai gazdálkodás az egyetlen járható út.

Gyukli winery

 

Dobosi Birtok – Szentantalfa

Bortermelő őseink 1721-ben ültették el azt a gondolatot, amely végül, megannyi szüret után, 1988-ban érett meg arra, hogy generációk tudására alapozva pincét építsünk, 1 hektárnyi szőlőterülettel.

Azóta 25 hektárra bővültünk, amely teret ad nem csak kiváló borainknak, de vendégszeretetünknek is: Borbirtokunk étteremmel, szálláshelyekkel és wellness részleggel várja a feltöltődni vágyókat.

 

https://dobosi.com/

 

DigitalTech EDIH

Térítésmentes kiberbiztonsági, fintech, edtech, blockchain és digitális üzletfejlesztési képzések és tanácsadási szolgáltatások egy helyen. Ez a DigitalTech EDIH, az Európai Unió európai digitális innovációs tudásközpontjainak (European Digital Innovation Hubs – EDIH) egyik magyarországi tagja.

 

A DigitalTech EDIH térítésmentes képzésekkel és tanácsadási szolgáltatásokkal támogatja a hazai kkv-szektort (beleértve a small-mid-cap vállalkozásokat is) és az állami szervezeteket, hogy digitális megoldások alkalmazása segítségével növeljék versenyképességüket, hatékonyabbá tegyék működésüket. A DigitalTech EDIH szolgáltatásait igénybe vevők a meghatározó hazai egyetemek és iparági szervezetek szakértőitől a legkorszerűbb technológiákról kapnak a gyakorlatba gyorsan átültethető információkat az alapoktól egészen a haladó szintig.

Folyamatosan megújuló képzéskínálatunkat és szakmai eseményeinket itt követheti. Tanácsadásainkról pedig itt olvashat bővebben.

digitaltech-edih-flyer-a5_v2

 

Bayer Hungária Kft. – Climate FieldView

A Bayer több mint 150 éves múlttal rendelkező nemzetközi nagyvállalat. Alaptevékenységeink az egészségvédelem és a mezőgazdaság. Az emberek és növények egészségét szolgáló innovatív termékeink és szolgáltatásaink mellett kutató-fejlesztő tevékenységünkkel is hozzájárulunk ahhoz, hogy megtaláljuk a megoldást korunk legégetőbb kihívásaira. Rövid távon a genetika eredményei (pl. stressztűrő növényfajták), a növényvédelmi hatékonyság növelése precízebb gépekkel, és a hatékonyabb portfóliómenedzsment hozhat megoldást egy-egy kihívásra. A hosszabb távon működő technikákat azonban főként a digitalizációs innováció fogja elhozni. A rövid és hosszú távú megoldások természetesen szorosan összefüggenek, hiszen a termékek pozícionálása, tábla-, valamint technológiai adottságokhoz való igazítása a digitális, vagy helyspecifikus gazdálkodásnak is egy kritikus lépése. A műhold alapú távérzékelt, növényre specifikus adatok táblaspecifikus információvá alakítása ma már a legtöbb esetben automatizált, algoritmus alapú (vegetációs indexek, monitoring felvételek). Ezek egy felületen való elérhetősége és felhasználhatósága kritikus a szoftver használat szempontjából. A FieldView sok kérdésre választ ad.

https://www.climatefieldview.hu/

Agrár EDIH

 

Az Agrár-EDIH projekt célja a mezőgazdasági termelők digitális átállásának támogatása.

Hogyan támogatják a gazdaság céljainak elérését a digitális megoldások?

Erre a kérdésre segítenek választ találni az Agrár-EDIH program szaktanácsadói és szolgáltatásai

A programban előzetes felmérés alapján, a digitális érettség alapján, szaktanácsadók bevonásával segítik összeállítani az adott gazdaság digitalizációs fejlesztési tervét, valamint további szolgáltatásokkal támogatják a résztvevőket tervük megvalósításában.

Az Agrár-EDIH program keretében 250 gazdaságnak nyílik lehetősége a teljes fejlesztési program végrehajtására, az Agrár-EDIH szaktanácsadók segítségével.

AEDIH_prega_flyer_V2

https://intro.aedih.hu/

https://www.facebook.com/agraredih/

CSATLAKOZZON SZAKMAI KIÁLLÍTÓKÉNT!

A szekcióbeszélgetések elérhetősége mellett online kiállítói standokon a témában további segítséget nyújtó szervezetek, valamint digitális alkalmazásokat, a digitális átálláshoz támogató szolgáltatásokat biztosító cégek kapnak teret.

Szakmai kiállítóként szeretnék részt venni

Kiállítói részvételi díj: 150.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmaz 2 VIP belépőt az online konferenciára)

 

 

Kiemelt támogató

Agrárminisztérium

A program kiemelt támogatója az Agrárminisztérium.

Kiemelt szakmai és médiapartner

Agrotrend Csoport

3 legfontosabb projektjük tükrözi leginkább a cég küldetését: a gazdatársak legjobbjainak értékelése, megmutatása a társadalom számára, hiszen a gazdászok nélkül nincs élelmiszer, mint élet. Szenzációs gazdálkodók élnek közöttünk. Ha nem mutatjuk be őket, sosem tudja meg ország-világ, hogy mennyit tesznek a társadalomért, micsoda példát mutatnak emberségből, szakmai működésből, társadalmi szerepvállalásból, bölcsességből.

10 éve már, hogy megalapították Az Év Agrárembere díjat. 7 éve a Magyarország Legszebb Birtoka díjat és idén a Nemzet Gazdásza címet.

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu