NŐ A TÁSKA

VÁLTS NAGYOBB VÁLLALKOZÓI JÓL-LÉTRE

Mert ahogy elengedhetetlen kiegészítő egy retikül, kistáska, váltáska, kézitáska vagy hátizsák a megfelelő outfitt kialakításához, ugyanúgy a különböző vállalkozói szintekhez megfelelő tudásháttérrel, vállalkozói ismerettel is fel kell vérteznie magát annak a nőnek, aki sikeres akar lenni vállalkozásával.

GALÉRIA

A PROGRAM JELLEMZŐI

INSPIRÁCIÓ ÉS VÁLLALKOZÓNŐI JÓ PÉLDÁK 

Már sikeres vállalkozónők példáján keresztül bepillantást nyersz a vágyott jövő különböző változataiba. A program után már csak rajtad múlik, hogy a vállalkozói multiverzum, melyik alternatív jövőverzióját választod!

RÁD ÉS A VÁLLALKOZÁSODRA SZABOTT SZAKÉRTŐI SEGÍTSÉG ÉS MENTORING

A pályázat győztesei díjmentesen kapnak fejlesztési igényeikhez igazított segítséget, útmutatást vállalkozásuk sikeréhez. A SEED Alapítvány szakértői és mentorai ugyanis az egyénre szabott fejlesztési terv mentén mindenkit a célig kísérnek!

MEGTARTÓ KÖZEG, TÁRSAK AZ ÚTON

Egy olyan közösség részévé vál(hat)sz a program folyamán, ahol társaiddal egymást is inspirálva, segítve fejlődhettek. Hozzád hasonló nőkkel oszthatod meg tapasztalataid, küzdelmeid, sikereid és nehézségeid.

KINEK SZÓL AZ ESEMÉNY?

Hogy ki miért akar vállalkozni? Nos, ez rendkívül egyéni összefüggésrendszer. Más-más életutak, más-más célok. Akad, akinek olyan egyedi ötlete van, melyet csak vállalkozóként tud megvalósítani, más arra a szabadságra vágyik, amit csak a vállalkozói létforma biztosíthat, néhányan a családi vállalkozást vinnék tovább, követve – s talán meg is újítva – a hagyományokat, megint más pedig családalapítás miatt rugalmasabb munkaidőkereteket akar biztosítani magának és egy saját vállalkozásban látja a megoldást. Bármi is vezéreljen, egyvalami minden vállalkozás esetében azonos: sikerre vinni és hosszútávon működtetni egy céget csak tudatos építkezéssel, valamint megfelelő tudással és kapcsolatrendszerrel lehetséges.

A Nő a Táska! – Válts nagyobb vállalkozói jól-létre! pályázat és program fontos eleme az az online kampány, amelynek célja bemutatni olyan, már sikeres vállalkozónőket, akik saját példájukon keresztül hívják fel a figyelmet arra, hogy nem elég csupán „álmodozni” és elképzelni magadat, mint sikeres vállalkozót, hanem tenned is kell ezért, méghozzá sokat. Tanulni, fejlődni, képezni magad és megtalálni azt a vállalkozói közösséget, ahová újra meg újra eljárhatsz, ahová kapcsolódhatsz.

Online kampányunk egy videópályázatra hívja a magukat és vállalkozásukat fejleszteni akaró fiatal nőket, akiktől azt várjuk, hogy egy rövid videóban mutassák be, hogyan fordítanák a SEED Alapítvány szakértőinek és mentorainak támogatását a saját vállalkozói ötletük megvalósítására, vállalkozásuk továbbfejlesztésére. S, hogy miért? Mert a nők a vállalkozói és vezetői potenciál legértékesebb és legnagyobb kiaknázatlan forrását képezik Európában.

Kinek szól a pályázat?

  • 25-35 év közötti hölgyeknek, akik
  • vállalkozni szeretnének, kacérkodnak a vállalkozásindítás gondolatával, vagy már el is indították vállalkozásukat, és
  • érzik, megtapasztalták, hogy szükség lenne a vállalkozói tudásuk bővítésére, mások vállalkozói gyakorlatának megismerésére,
  • de még nem tették meg a kezdő lépéseket.

Jelentkezési határidő: 2025.

Benyújtom a pályázatot

HOGYAN VÁLTHATSZ NAGYOBB VÁLLALKOZÓI JÓL-LÉTRE A NŐ A TÁSKA! PÁLYÁZAT SEGÍTSÉGÉVEL?

Küldd be bemutatkozó, 2-3 perces videódat arról, hogyan fordítanád a SEED Alapítvány szakértőinek és az Adj Hozzá! Alap adományozó mentorainak a tudását, vállalkozói tapasztalatát a saját vállalkozói ötleted megvalósítására, vagy a már elindított vállalkozásod továbbfejlesztésére.

A pályázaton 10 nőt választunk ki – A kritérium, ami alapján a szakmai zsűri dönt: mely ötletek vannak a leginkább fejlesztésre kész állapotban.

A nyeremény

  • egynapos fejlesztési workshop, ahol az üzleti ötlet, vagy az üzletfejlesztési elképzelés megvalósíthatóságát vesszük górcső alá
  • 2 alkalmas találkozó, melynek keretében megismerheted egy vállalkozói mentor üzleti életben szerzett tapasztalatát
  • Mindezek összegzéseként egy személyre szabott üzletfejlesztési terv, amely tartalmazza az ötlet, vállalkozás kidolgozására, és fejlesztésére irányuló lépéseket és az azokhoz illeszkedő eszközöket
  • A Roland Accessories jóvoltából egy, a vállalkozói ötlet, vállalkozás méretéhez igazodó táska!

KIK LESZNEK A szakmai segítőid az úton??

A legjobb pályázatot benyújtott leendő vállalkozónőket szakértők és mentorok segítik. Hadd mutassuk be őket röviden!

Dr. Imreh Szabolcs

Vállalkozás tudatos fejlesztése, az ismeretlen fejlődés szakaszai
  • Piacra termett a fejlesztési ötletem?
  • Honnan tudom, hogy érdemes-e hozzáfognom a fejlődési fázis ugrásához?
  • A szeretném/AKAROM a fejlődést, de milyen úton lesz valódi vállalkozás/termék/szolgáltatás?
  • Rögös ez, de mekkorák a rögök?
  • Hol éri meg és miként térül meg az idő, energia, amit a fejlődés fázisainak kidolgozásába fektetünk?
  • Van „konzerv” a fejlődési folyamathoz, vagy mindig stresszel jár a fejlődés?
  • Hogyan gondolkodjak másként, ha vállalkozásom fejlesztését más-más céllal indítom?

Dr. Vilmányi Márton

Vállalkozás fejlődését szolgáló üzleti működés alapvető összefüggései:
  • Mit várok el igazán a vállalkozásomtól?
  • Mihez ért elsősorban a vállalkozásom? Milyen értéket teremtek és kinek?
  • Milyen üzleti konstrukciót viszek a piacra és hogyan illeszkedik mindez a kiválóságainkhoz?
  • Honnan remélek/remélhetek bevételt és milyen formában? Melyek azok a tevékenységek/folyamatok, amikre kiemelten kell figyeljek?
  • Melyek azok a partnerek, akik kritikusak, vagy kritikusak lehetnek a vállalkozásom szempontjából?
  • Melyek azok a költségtípusok, amik a működés szempontjából kiemelt odafigyelést igényelnek?

Novákné Gergely Vera

Mentor

Miért tartja fontosnak, hogy saját üzleti tapasztalatai beépüljenek vállalkozások fejlesztését szolgáló programokba?

Mintegy 35 éves vállalkozói múlttal rendelkezem. Ebből több mint 30 évet kereskedelemmel foglalkoztam. A MediLine cégcsoport irányításában az elmúlt években történt generáció
váltást követően már nem 100%-ban veszek részt, így energiáim felszabadultak.
Több mint 10 céget építettem fel és vittem sikerre. Szívesen adnám át tapasztalatomat az új
generációnak nem csak a saját cégeimben. Célom, hogy a fiatal vállalkozók kevesebb küzdelem árán és gyorsabban érjenek el sikereket, mint a mostani vállalkozók, valamint, hogy ne kelljen ahhoz külföldre menniük, hogy megtalálják a boldogulásukat.

Glósz Andrea

Mentor

Miért tartja fontosnak, hogy saját üzleti tapasztalatai beépüljenek vállalkozások fejlesztését szolgáló programokba?

A vállalkozás fejlesztése egy különös kaland. Ma már a legváltozatosabb képzések, és tananyagok állnak rendelkezésre. A személyes tapasztalat, és a minta azonban további értéket adhat a vállalkozásoknak. Minden vállalkozás más, és minden vállalkozás vezetője is más, más helyzetben. Itt lehet segíteni az élettapasztalattal.

Tóth Andrea

Mentor

Miért tartja fontosnak, hogy saját üzleti tapasztalatai beépüljenek vállalkozások fejlesztését szolgáló programokba?

Egyrészt mert három saját gyerekért felelős vagyok felelős, másrészt több munkavállalót foglalkoztatva felismertem, hogy fontos támogatást nyújtani a következő generációnak. Amikor én elindultam a vállalkozói utamon, nem volt ilyen segítség és megfogadtam hogy én másként fogom csinálni. Így is van, mára eljutottam abba az életszakaszba, amikor fontos a fejlesztés és a közösségépítés számomra is. A pályámon hosszú ideig mindent egyedül csináltam, azt hittem, hogy csak akkor lehetek sikeres. Ez időközben megváltozott és rájöttem hogy csak csapatban lehet sikereket elérni, ma már csak ebben hiszek.

Szabó Ervin

Mentor

Miért tartja fontosnak, hogy saját üzleti tapasztalatai beépüljenek vállalkozások fejlesztését szolgáló programokba?

Valahogy mindig úgy adódik, hogy vállalkozóként szeretünk a saját hibáinkból tanulni, ha kell többször is beleszaladunk ugyanabba az üzleti zsákutcába. Egy sikeres vezető életében hamar eljön az a pillanat, hogy keresi a pozitív mintákat és a tanulási vágy felülkerekedik a mindennapok csatáin. Tapasztalt cégvezetőként megfogadtam, ha lehetőségem van segítek arra fogékony vállalkozóknak cégük fejlesztésében. Ehhez beszélni kell a KKV világ nyelvét, meg kell ismerni a közeg sajátosságait, nem lehet egy az egyben átültetni a külföldi és nagyvállalati gyakorlatokat. Számomra a KKV közegnek van egy másik nagyon fontos definíciója is: a tulajdonos napi szinten jelen van a vállalkozás életében, döntéseket hoz. Sok esetben nem a folyamatok, nem a „jó gyakorlatok”, hanem az ösztönös cselekedet határozzák meg a működés normáit. Az elmúlt 3 év gazdasági és társadalmi viharai bizonyították, hogy ennél többre van szükség egy sikeres vállalkozás működtetéséhez. Ezt a többletet adhatja meg egy vállalkozásfejlesztési program, ebben érzem saját hozzáadott értékemet is.

Berendi Szonja

Miért tartja fontosnak, hogy saját üzleti tapasztalatai beépüljenek vállalkozások fejlesztését szolgáló programokba?

Amióta a 35 éves családi vállalkozásunk tagja vagyok, Édesapám mindig azt hajtogatja, hogy álljak a vállukra, mert onnan sokkal magasabbra juthatok. Egész fiatalon ezt és az ehhez hasonló tanácsokat nem volt könnyű megfogadnom, hisz konkrét elképzeléssel és bármiféle hiba vagy rossz döntés traumája nélkül vágtam neki ennek az útnak. Ma már, 7 év és több kisebb, néha nagyobb baki után igazán hálás vagyok azokért a vállakért. Megtanultam kérni és befogadni a segítséget. Örülnék, ha ezzel a példával más fiatal nőknek is nagyobb magabiztosságot adnék nem csak a segítségkéréshez, de ahhoz is, hogy tudatosan keressenek maguknak „vállakat”. 

SEED Alapítvány munkatársai

Munkatársak

KIEMELT TÁMOGATÓ

A „Dobbantó MBH Bank, pénzügyekről nőknek” program létrehozója, megvalósításának állandó támogatója https://www.dobbantoprogram.hu/

KIEMELT PARTNER

A Program kiemelt partnere: a Roland Divatház Zrt. keretében működő Roland Accessories.

Berendi Szonja, a Roland Divatház új üzleti koncepciójának, a Roland Accessories létrehozója és megvalósítója. Ebben az üzletben Európában egyedülálló módon a már jól megszokott prémium világmárkák kizárólag kiegészítőikkel jelennek meg a boltban: a legújabb és legdivatosabb BOSS, Calvin Klein, Guess, HUGO, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger táskák, pénztárcák és egyéb kiegészítők várják a vásárlókat.

KIEMELT PARTNER

A VOSZ, vagyis a Vállalkozók Országos Szövetsége, 1988-ban jött létre és mára az egyik legjelentősebb magyar munkaadói szervezetté vált. Tagsága és tagszervezetei több mint 60 ezer vállalkozást képviselnek. Legfontosabb célja az országos és helyi döntéshozó fórumok előtti vállalkozói érdekképviselet, a kis- és középvállalkozások tőkeerejének és piacképességének növelése, valamint a nagyvállalatok speciális igényeinek közvetítése.

KIEMELT MÉDIAPARTNER

A Marquard Group Hungary Kft. a JOY, JOY-Napok, InStyle, Shopaholic, #VEGYÉLHAZAIT illetve az Éva, Runner’s World márkákkal van jelen a print és digitális fogyasztók életében.

PROGRAM MÉDIAPARTNERE

Női váltó / noivalto.hu – női online magazin

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu