DIGITÁLIS

ÁLLÓKÉPESSÉGI TÁRHÁZ

A vállalkozások fejlődésének záloga, hogy megtalálják azokat a kiforrott, vagy forrásban lévő digitális megoldásokat, melyek képesek támogatni a céljaik elérését.

A PROGRAM JELLEMZŐI

Digitális megoldások tárháza

a ma elérhető és fejlesztés alatt álló digitális technológiák fejlesztőinek és szállítóinak a kínálatán keresztül.

Gyakorlati alkalmazhatósági területek és segítő közösség

a megoldásokat a mindennapi gyakorlatban alkalmazó vállalkozások példáján keresztül

Igényekhez igazított hiteles információ

a pályázati úton kiválasztott 10 vállalkozás számra a SEED Alapítvány szakértői digitális fejlesztési útmutatót készítenek

KINEK SZÓL AZ ESEMÉNY?

Ha van ma olyan téma, ami minden vállalkozást egyaránt érint, akkor a digitalizáció biztosan ilyen. Hallunk és beszélünk róla, mégis maradnak ismeretlen, vagy újra és újra megértésre, felfedezésre szoruló területek.

Ez nem is csoda, hiszen miközben a vállalkozásunk működésével reagálunk a piaci környezet változásaira, addig zajlik a világ technológiai fejlődése is, ami újabb digitális eszközöket, applikációkat, lehetőséget kínál.  És ilyen körülmények között kell egymásra találniuk az igényeknek és a megoldásoknak.

Helyszín

ONLINE

Időpont

2024. február 5. – 25.

UGYE NEM KÖNNYŰ FELADAT?

Ez a konferencia válaszokat keres arra

  • Hogyan csökkenthetőek a digitalizációhoz vezető úton a vállalkozásokat érő kockázatok?
  • Mi kell a jó döntéshez, és mi a sikeres magvalósításhoz?
  • Hogyan érdemes választani a piaci kínálatból?
  • Mikor jók az ingyenesen elérhető szoftverek, mikor a dobozos termékek és mikor kell egyedi fejlesztésben gondolkodni?

A program 3 formában segíti az eligazodást:

  1. tudás- és tapasztalatmegosztást célzó előadásokkal és szakmai beszélgetésekkel átfogó képet ad a ma és a közeljövő elérhető lehetőségeiről,
  2. megismerhetővé és hozzáférhetővé teszi kiállítói standokkal a jelenlegi digitális alkalmazásokat és azok szállítóit,
  3. kézzelfogható segítséget nyújt személyre szabott digitális útmutató összeállításával 10 pályázati úton kiválasztott vállalkozásnak.

A konferencia 5 jól lehatárolt témakörben vállalkozik erre a kihívásra:

  1. agrárvállalkozások digitális lehetőségei,
  2. egészségügyi vállalkozások digitális lehetőségei,
  3.  vállalkozások pénzügyei digitálisan,
  4. e-közigazgatás a vállalkozások szemszögéből (a felhasználói oldal segítése),
  5.  a vezetők és munkavállalók digitális készségeinek és a vállalkozás digitális fejlődésének a kapcsolata.

KINEK SZÓL A PROGRAM?

Célcsoport A:

  • legfeljebb 5 fős mikrovállalkozások,
  • akik számára cél a digitalizációval elérhető hatékonyság és biztonság növelés.

Mit jelent ebben a méretben a digitális vállalkozás? Fókuszban az ingyenesen elérhető szoftverek, platformok.

A digitalizáció nem csak a nagyok privilégiuma.

A mikrovállalkozások világában a klasszikus IT eszköztár nehezebben elérhető megoldásokra nyújt lehetőséget, de nagy számban kínál free vagy alacsony költséggel elérhető dobozos megoldásokat. Ezek megismerése, bevezetése a vállalkozás életében valós előnyöket hozhat, a vállalkozás áttekinthetőségét és az adat- és információbiztonságot növelő eredményeket érheti el a használója.

Kiemelt témák:

  • Digitális számlázás
  • Digitális bankolás
  • e-Közigazgatás
  • Online marketing

Online részvétel díja: 5.000,- Ft + ÁFA

És annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozására szabott Digitális útmutatóját is!

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza az online konferencia részvételi díját is)

 

KIKNEK SZÓL MÉG?

  • legalább 5 főt foglalkoztató kis- és középvállalkozások,
  • akik számára a valós hatékonyság és átláthatóság okán a menedzsmentet támogató megoldások jöhetnek szóba és fontos számukra, hogy megalapozott döntés előzze meg az új megoldások kiválasztást és a bevezetést.

 

A digitalizáció hatékonyságot növel és profitot termel.

 

A digitalizáció természete, hogy először csak magas költségeket eredményez és késleltetetten hoz megtakarítást és eredményt, de megéri foglalkozni a kérdéssel. Az IT szektor sajátossága, hogy a saját megoldását akár testre is szabja, mert a célcsoport számára a dobozos megoldások kis százalékban adnak megoldást.

Kiemelt témák:

  • Digitális átállás buktatói, kockázat azonosítás
  • Sikeres digitalizáció feltételei
  • Digitalizációs döntéshez vezető út
  • Üzleti igény transzformálása IT funkcionalitásra

Online részvétel díja: 5.000,- Ft + ÁFA

És annak, aki valóban fejlődni szeretne, elkészítjük vállalkozására szabott Digitális útmutatóját is!

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza az online konferencia részvételi díját is)

HOGYAN ZAJLIK A RENDEZVÉNY?

  • 21 napon át folyamatosan elérhető online konferencia,
  • minden témakörben összesen 100 percnyi, előre felvett beszélgetések és előadások, szakértők és gyakorló vállalkozók részvételével, valamint további témareleváns videók és a megértést segítő játékok,
  • chat lehetőség a szakértők részéről a vállalkozók felé,
  • online kiállítói standokon a témában további segítséget nyújtó szervezetek programjai és a digitális alkalmazásokat, a digitális átálláshoz támogatást biztosító szolgáltatók ismerhetőek meg – 20 kiállítói standon.

HOGYAN KÉSZÜL A DIGITÁLIS ÚTMUTATÓ?

Küldje be rövid szöveges és/vagy 2-3 perces videóban összefoglalt bemutatkozó anyagát arról, mit jelent a vállalkozásában jelenleg a digitális működés és milyen akadályokkal szembesül a további fejlődéshez?

A szakmai zsűri által kiválasztott 10 vállalkozó

  • részt vesz egy egynapos fejlesztési workshopon, ahol a vállalkozás digitális érettségét vesszük górcső alá,
  • 2 alkalmas egyéni találkozó keretében egy szakértő a digitalizálandó folyamatokat, területeket vizsgálja meg,
  • mindezek összegzéseként egy digitális útmutatót kap, amely tartalmazza a fejlesztésre irányuló lépéseket és az azokhoz illeszkedő eszközöket.

 

 

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza az online konferencia részvételi díját is)

Jelentkezési határidő: 2024. február 25. 23:59

Jelentkezési díj: 12.000,- Ft + ÁFA (magában foglalja a konferencia részvételi díját is)

A pályázati úton kiválasztott vállalkozásokat az alábbi szakértők segítik.

Részvételi díj: 12.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmazza az online konferencia részvételi díját is)

CSATLAKOZZON SZAKMAI KIÁLLÍTÓKÉNT!

A szekcióbeszélgetések elérhetősége mellett online kiállítói standokon a témában további segítséget nyújtó szervezetek, valamint digitális alkalmazásokat, a digitális átálláshoz támogató szolgáltatásokat biztosító cégek kapnak teret.

 Szakmai kiállítóként szeretnék részt venni

Kiállítói részvételi díj: 150.000,- Ft + ÁFA (mely tartalmaz 2 VIP belépőt az online konferenciára)

 

 


Kiemelt Támogató
:
Agrárminisztérium

A Program kiemelt partnere:
Agrotrend csoport

Iroda:
1025 Budapest,
Szépvölgyi út 98. Fsz. 2.

+36-30-564-3331

seed@seed.hu